Jesperkaj Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb Pokémon Daimond en ik wil graag via Wifi battles voeren, maar ik heb geen vrienden die voor dat spel via Wifi kunnen spelen. Dus als we met z'n allen (degene die Pokemn Daimond/Pearl via Wifi kunnen spelen) met elkaar gaan battlen/traden, vul dan dit lijstje in: Battles [b]Naam[/b]: [b]Speelt graag voor battles[/b]: [b]Pokémon Team[/b]: -------------------------------------------------------- Trades [b]Naam[/b]: [b]Wilt graag hebben[/b]: [b]Heeft in de aanbieding[/b]: -------------------------------------------------------- Ik doe mezelf even als er wat lijstjes staan. Veel plezier met battelen/traden. Blizzard Toevoeging: Friendcodes kunnen worden opgestuurt via PB Bewerkt: 23 juli 2007 door Blizzard Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heb jij de USA versie? Hij is nog niet uit in Nederland.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Hij is wel uit in nederland hoor , ik heb er vorige week in de speelgoedwinkel wel 5 zien liggen daarvan. Toen ik voor een andere game aan het kijken was.. Bewerkt: 23 juli 2007 door DenkaanHenk Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Gtaboy107: Graag alleen lijstjes posten, dan kunnen we later verder hierover praten Battle Naam: Jesper[/font] Friendcode: stuur ik op via PB Speelt graag voor battles: double battles Pokémon Team: Golem lvl 39 Golduck lvl 39 Staraptor lvl 41 Infernape lvl 44 Luxray lvl 45 Dialga lvl 49 >>> Door Jowx: Posts samengevoegd, niet postboosten ajb. <<< Blizzard: Ik had niet gezien dat je je post had geedit. Stuur je lijstje maar op via Pb, wel hier melden als je tegen iemand wilt vechten Bewerkt: 23 juli 2007 door Blizzard Reageren
Jowx Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 De oficiële releasedatum is 27/07/2007, dat houden we op het forum ook aan. Spellen zijn altijd eerder te verkrijgen bij sommige winkels, maar oficiële releasedatums kloppen altijd. Dus eigenlijk is het spel nog niet uit in Nederland, ondanks dat je hem in sommige winkels al kan kopen. Daar naast is het niet de bedoeling om je friendcode online te zetten, dit is net als e-mailadressen en andere persoonlijke gegevens verboden. Als je een friendcode van iemand wilt zul je dus een PB moeten sturen naar die gene, in dit topic worden ze verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.