bassiebas6 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 hey gasten ik heb een vraag die al veel gesteld is, ik heb ze allemaal gelezen maar ik snap er niks van. Ik heb een save game gedownload op deze site maar ik wete niet waar ik hem moe plaatsen en ik weet ook niet waar die map staat. ps: laat het zo snel mogelijk weten. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Je moet naar gaan naar: DezeComputer-->MijnDocumenten-->SanAndreasUserfiles en je kan hem dan daar plaatsen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Eerst moet je hem uitpakken met WinRAR, ofwel met de directe downloadlink. Daarna moet je hem plaatsen in: Mijn Documenten --> San Andreas User Files. Vervolgens opstarten, en klaar is kees. Overigens heb je ook nog meerdere slotjes, maar om je niet in verwarring te brengen zal ik dat niet uitleggen, tenzij je dat graag hebt natuurlijk. Met de bovenstaande informatie kun je de savegame al spelen. Verplaatst naar SA General. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.