Jump to content

SA.MP

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom doet SA.MP 0.2.1 Bij internet servers het niet? hij laad de servers niet alleen bij official

Geplaatst:

Dit is bij mij momenteel ook zo. Volgens mij is de master server even down of heeft het te maken met het laatste nieuwsbericht op SA-MP.com (klik hier). Ik zou gewoon een beetje geduld hebben en even wachten waarschijnlijk komt er over een aantal uur wel iets van op de site van www.sa-mp.com of werkt alles gewoon terug over een aantal uur. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ok :cry: een vriend van me ging ook online spelen dus had ff al die progies gedownload maar toen stond er niks bij internet dus ik d8 dat zijn Sa.MP niet goed deed

Ohja nog iets, Je kan je eigen snelheidsmeter niet gebruiken online toch?

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Nee, want volgens mij vallen speed-o-meters onder mods, en die kunnen helaas niet samen met SA-MP. Ik weet sowieso zeker dat mods van voertuigen, wapens en dergelijke het sowieso niet zullen doen. Snelheidsmeters weet ik niet geheel zeker, maar ga er maar van uit dat geen enkele modificatie kan op MTA en SA-MP. Dus waarschijnlijk gaat deze ook niet.

Geplaatst:

Nee, want volgens mij vallen speed-o-meters onder mods, en die kunnen helaas niet samen met SA-MP. Ik weet sowieso zeker dat mods van voertuigen, wapens en dergelijke het sowieso niet zullen doen. Snelheidsmeters weet ik niet geheel zeker, maar ga er maar van uit dat geen enkele modificatie kan op MTA en SA-MP. Dus waarschijnlijk gaat deze ook niet.

Ik speel met een vriend samen en we waren ergens waar volgens mij een Ferrari enzo stond volgens hem stond er een oude roestbak hoe kan dat dan? ( die ferrari enzo reed ook voor geen meter)en heb zelf ook in me eigen gta een Ferrari enzo gemod

Geplaatst:

ik had die storing ook ik heb dit er tegen kunnen doen

Ik had 2 dingen kunnen doen

1-thuis gebleven of de servers na een paar uren al kon zien

2-Naar me oma en de hele dag daar blijven

Ik koos voor 2 en daar heb ik spijt van

Ohja nog iets nou zit ik weer bij SA:MP maar waar zijn al die [NL] servers gebleven?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...