-GTAcrazy- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hey! Tijdens het spelen van Vice city stories heb ik enkele dingen opgemerkt : - Soms zijn er echte "gangwars" aan een van mijn empires, maar mijn empire zelf wordt niet aangevallen! - Wist je dat je al vanaf 17 procent percentage completed op Vic Island kunt? Sommige beweren dat maar vanaf 25 procent te kunnen -Wat ik leuk vind is : Vliegtuigen en helikopters Hoe je je tegenstander kan boksen Dat er soms echt stomme gangs inzitten, zoals The Bikers , Ik schoot een keer op hen en ze schoten niet terug, nee, Ze liepen weg. Vast naar hun mammie DE VRAGEN Er stond een keer " New purchasable item in the Ocean Beach Hotel!" Maar dat kan ik niet vinden. Nee, de free willie stond er allang. Kan je ergens een legerhelicopter vinden? (niet tijdens missie) Bedankt! Reageren
Kinzorro Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Wat is ''VIc Island'' nou weer dan? Nooit van gehoord namelijk...De legerhelikopter heb ik nooit kunnen vinden, wél de Rhino (de tank), die vind je namelijk in Fort Baxter (het leger waar je in het begin terechtkomt). Reageren
Gino99 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 De legerhelikopter is wel te vinden.Achter het Stuntvliegtuigje op de landings(opstijg)baan. Reageren
M4X Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 DE VRAGENEr stond een keer " New purchasable item in the Ocean Beach Hotel!" Maar dat kan ik niet vinden. Nee, de free willie stond er allang. Kan je ergens een legerhelicopter vinden? (niet tijdens missie) Bedankt! Ik weet even niet welk hotel je bedoelt. Ik denk dat je het Standing Vice point hotel bedoelt. Hier kan je een quad kopen na de missie 'Unfriendly competition', zie dit topic voor meer informatie daarover. De legerhelikopter, ook wel de Hunter, kan je pas aan het einde van de Storyline vinden. Om precies te zijn na de missie 'Over the top', van Ricardo Diaz. Hier kan je hem dan vinden. De missie Skywolf zal automatisch starten, maar als je twee keer op de up toets ( ^ ) drukt, dan zal de missie stoppen. Reageren
Gta Soldier Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Maar wat is dat Vic Island nu eigenlijk?? Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Maar wat is dat Vic Island nu eigenlijk?? Vice Island neem ik aan. Het tweede eiland dus. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 voordat je vragen stelt kun je beter eens eerst goed de teksten naarlezen dat bespaard je domme vragen en ook eens uitgebreid Www.wikigta.nl bekijken wannabe mod ^^ Reageren
Gta Soldier Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Sorry hoor Ik dacht dat het een speciaal eiland was waar je misschien alleen met een boot of helicopter kon komen Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik dacht dat het een speciaal eiland was waar je misschien alleen met een boot of helicopter kon komen Je hebt het dus over dat grote eiland aan de overkant van het eerste eiland waar jij je bevindt? Dat eiland is het oostelijke eiland van Vice City, "Vice City Beach" genaamd. Je kunt er komen na voltooiing van de missie "From Zero to Hero" gegeven door Lance Vance, daar hangen niet per se een benodigd aantal procenten aanvast. Reageren
Gta Soldier Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Bedankt voor je uitleg maar ik heb de storyline al uitgespeeld ik wist alleen niet wat bedoeld werd met Vic Island nu weet ik het wel. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 De legerhelikopter is wel te vinden.Achter het Stuntvliegtuigje op de landings(opstijg)baan.deze legerheli is alleen daar te vinden na de enaarlaatse missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.