Jump to content

Een programma waar je mee beveiligde FILES kan onbeveiligen?

Recommended Posts

Geplaatst:
kennen jullie zo'n programma om files te openen die beveiligd is en onbeveiligen?

Is dat niet illegaal? Namelijk producenten zetter er niets voor niets beveiling op? Ik kan ook helemaal verkeerd zitten hoor :).. Overigens mogen we niet over illegale dingen praten.

Geplaatst:
kennen jullie zo'n programma om files te openen die beveiligd is en onbeveiligen?

Dit hangt af van de beveiliging, of het mag van de beveiliger etc.

En er gaan mogelijk weer van die moderators zo'n slotje hierheenzetten, omdat ze meteen weer denken dat dit illegaal is.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad wel legaal, maar dit ligt er aan hoe je er mee omgaat...

Natuurlijk zullen jullie het alleen voor "eigen gebruik" gebruiken ^_^ maar het wordt illigaal als je het zonder toestemming van bedrijven gaat lopen kraken...

EDIT :

hier heb je misschien wat : http://www.emco.is/unlock_it/features.html

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:
Het is inderdaad wel legaal, maar dit ligt er aan hoe je er mee omgaat...

Natuurlijk zullen jullie het alleen voor "eigen gebruik" gebruiken ^_^ maar het wordt illigaal als je het zonder toestemming van bedrijven gaat lopen kraken...

EDIT :

hier heb je misschien wat : http://www.emco.is/unlock_it/features.html

Dan zal het in dit geval illegaal worden verklaard. Want als je toestemming moet vragen aan die bedrijven zullen ze het waarschijnlijk niet toestaan :N

Geplaatst: (bewerkt)

Ook Unlocker is een goed programma. Ik gebruik het ook. Installeer het, en klik dan met de rechtermuisknop op het beveiligde bestand en kies Unlocker.

Screens:

example.png

tutorial1.png

tutorial2.png

Klik op Unlock of Vrijgeven

(Programma is dus ook in het Nederlands)

Of het programma illegaal is weet ik niet. Ik denk van niet, wat het doet is gewoon de blokkering die Windows of een ander bestand geeft opheffen.

Succes!

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:
Kan het ook websites openen die geblokkeerd/beveiligd zijn? Even een vraagje :sigaar:

Nee, dat kan het progje niet.

Maar daar zijn vast ook progjes voor.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Een website proberen openen die beveiligd is, is niet echt legaal... Als je zo'n website wilt openen krijg je waarschijnlijk een kader met een login venster. Waarschijnlijk zijn ze dan iets aan het doen op de website dat niet in het openbaar mag worden gezien. Dus dan is het niet echt slim om zo'n website te openen. Ook kan je websites hebben waar je moet voor betalen voor alleer je ze te zien krijgt. Als je dat probeerd te omzeilen is het ook illegaal. Want dat is ook schending van de privacy en regels. Dus ik denk niet dat het verstandig is om een website te openen met beveiligingen.

Bovendien een bestand dat beveiligd is, dat heeft waarschijnlijk ook wel zijn redenen. Of je hebt niet de bevoegdheid om met de inhoud ervan om te gaan. Of je hebt iets illegaals gedownload dat beveiligd is waar je het passwoord niet van hebt. Bovendien is dit ook niet toegestaan.

Ik hoop dat je zo'n unlocker niet nodig hebt voor de dingen dat ik hier boven deze zin opsom, indien dit wel zo is, dan komt hier meteen een slot op. (stuur ik PB naar betreffend forum moderator).

Geplaatst:

Ik heb geen Unlocker nodig :N Ik doe het met de dingen die ik heb, het was gewoon uit nieuwsgierigheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...