Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heeft/weet iemand nog rare wapens die er niet standaard zijn? Reageren
-GTAcrazy- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Heeft/weet iemand nog rare wapens die er niet standaard zijn? Hoe bedoel je, standaard? Zijn dat wapens die je niet kunt kopen in ammu-nation ? Srry ik dacht dat dit vcs was Bewerkt: 23 juli 2007 door -GTAcrazy- Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Gewoon een wapen mod Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Klik is er geen MP3 als wapen of andere leuke dingen, mischien James Bond gadgets? Reageren
Ninoke Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Klik is er geen MP3 als wapen of andere leuke dingen, mischien James Bond gadgets? Je hebt ook een Elek. gitaar en een blikje cola als handgranaat en van die dingen of een psp remote pack dan worden de satchel charges een psp en een valeu pack heel leuk allemaal >>HIER<< is een direkte link naar alernatieve wapens (zoals ik dus al zei gitaren enzo) Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Klik is er geen MP3 als wapen of andere leuke dingen, mischien James Bond gadgets? Voor zover ik weet bestaand dergelijke mods niet, dus ik denk dat je het beste zelf even op onderzoek uit kan gaan. Je zou bijvoorbeeld eens kunnen kijken op: GTAFilefront of GTA-Downloads. Bekijk ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites. Op één van die sites zal vast wel iets voor je tussenstaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.