-GTAcrazy- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik heb op wikiGTA gezocht naar de Hunter: "http://nl.wikigta.org/wiki/Hunter_Locatie_%28GTA_Vice_City_Stories%29" Dus ging ik naar de locatie, en wat gebeurde er? NIETS er stond niets enkel biplane maverick skimmer... Kunnen jullie me helpen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Je krijgt dit voertuig pas te zien nadat je het spel uitgespeeld hebt. Wees dus gerust als je dat gedaan hebt zal hij daar staan. Tevens had je dit ook kunnen vinden met de zoekfunctie. Gebruik die in het vervolg voordat je een topic aan maakt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Sorry SummerBase , niet nadat je het spel hebt uitgespeeld, maar na de missie Over the Top (voorlaatste missie). het verbaast me trouwens dat er nog geen WikiPage van die missie bestaat, terwijl Vice City Stories nu al meer als een half jaar uit is. maar ik kan het ook fout hebben, maar ik weet 80% zeker van niet Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum . Ik denk dat de beheerders van deze site het veel te druk hebben met het nieuws van gta IV. (kan ik ook wel begrijpen) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Aangezien je nieuw bent hier, raad ik je aan eerst eens hier te kijken Welkom op het forum Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Sorry SummerBase , niet nadat je het spel hebt uitgespeeld, maar na de missie Over the Top (voorlaatste missie). het verbaast me trouwens dat er nog geen WikiPage van die missie bestaat, terwijl Vice City Stories nu al meer als een half jaar uit is. maar ik kan het ook fout hebben, maar ik weet 80% zeker van niet Nou dat is volgens mij ook niet helemaal waar. Maar volgens mij hangt het af van spel tot spel, want ik kreeg de Hunter pas nadat ik de missie Last Stand had gedaan. Kijk eens naar deze post van SummerBase en dan zie je het wel. Bewerkt: 23 juli 2007 door Hanneswasco Reageren
-GTAcrazy- Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Summerbase, Ik zit nu al aan de missie high wire van mendez Hoe lang duurt dat nog vooraleer het spel uitgespeeld is? Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Summerbase,Ik zit nu al aan de missie high wire van mendez Hoe lang duurt dat nog vooraleer het spel uitgespeeld is? Dat kan je hierrr zien, best lang dus Bewerkt: 23 juli 2007 door DX11 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik zit nu al aan de missie high wire van mendez. Hoe lang duurt dat nog vooraleer het spel uitgespeeld is? Je zit grof gezegd al wel op 80 á 85% van de storyline. Je hebt denk ik nog zo'n 10 missies te gaan, voordat je de gehele storyline hebt uitgespeeld. Overigens kun je aan de hand van deze pagina wel een schatting maken over hoe ver je momenteel bent in het spel. De missies lopen als het goed is op volgorde van boven naar beneden, wat dus wil zeggen dat beneden de laatste missies zullen staan die je nog moet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.