Sunray Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Onderwerp: Kies maar Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: mag niet Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking:Ik post hem wel als jij hem hebt gepost. Veel geluk
S()nny Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik wil wel maar ik kan hm pas morgen of woendsdag inleveren(erg?)
S()nny Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik had geen zin meer om 1tje te maken dus lever ik gwoon dees in : veel succes Sunray !!
Sunray Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Oke dan laten we maar beginnen. Sunray: S()nny: Veel succes!!! Bewerkt: 26 juli 2007 door Sunray
GFXMaster Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik stem op sonny omdat zijn kleuren beter samenvallen en het lettertype van die van Sunray, past er minder goed bij dan dat van Sonny.
Wesley Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zow... deze is wel erg moeilijk hoor. Ik zit al zo'n 5 min naar allebeide Signatures te kijken. Ik denk dat ik toch weer eens voor Sonny ga. Omdat ik vind de render van Sunray een beetje vaag/wazig lijken. Als je render echt puur scherp was geweest, dan had ik op jou gestemt. Sonny: Ik vind jou render zeer mooi uitgeknipt, je style op de achtergrond is ook echt mooi, het past allemaal mooi bij elkaar, je lettertype past er ook redelijk bij! Mijn stem gaat naar S()nny. Je doet het trouwens wel goed de laatste tijd gister al een battle gesloten, en nu is je volgende battle alweer xD
TL rich Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 stem op s()nny , sunray's render te vaag/onduidelijk...
Sunray Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Ik geef het op. Proficiat S()nny!!!! Bewerkt: 26 juli 2007 door Sunray
Rene-GTA Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik ga voor Sunray hij is wel wazig maar nog steeds is die wel cool. Die draak ziet er vet uit met die vlamen.
S()nny Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik ga voor Sunray hij is wel wazig maar nog steeds is die wel cool. Die draak ziet er vet uit met die vlamen. ik weet niet of je wel goed gekeken hept maar die blauwe heeft geen vlammen hoor !
Wijst Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Beiden mooie signatures ! Sunray, jou signature is zeer mooi mooie effecten.Alleen ik had de hoogte iets kleiner gemaakt zo'n 130/135 pixels. Maar voor de rest super signature kleuren passen goed bijelkaar. S()nny, ook een zeer mooie signature,alleen iets te weinig effecten. De kleuren zijn passen er goed bij. De letters zien er ook zeer goed uit. Zeer moeilijke keus maar ik moet mijn stem uitbrengen, mijn stem gaat naar : Sunray !
S()nny Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 nou was het tog nog ff spanned maar ik hep tog gwonnen ik hep een PB naar .Levi. gestuurd dus hij zal eens deze dagen op een gaan iedereen bedankt voor het stemmen.. gr S()nny
.Levi. Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Winnaar S()nny +1 punt! Verliezer Sunray -1 punt.. Ranking updated & topic closed.
Recommended Posts