Bananaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hey guys, ik geraak niet verder bij ghasira dinges whipeout, ik heb al wikigta gekeken maar er stond niets nuttig in. ik heb alle missies van kenji gedaan maar ik word altijd gekilld door die cowboys! help me :schater: Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik weet niet waar het fout gaat maar ik vind deze missie niet zo moeilijk. Je moet dus eerst een Cartel Cruiser pakken, dan ga je naar die garage. Wat ik altijd doe is gewoon Kenji doodrijden door gewoon vol op hem in te rijden, dan ga je over een rampje dat rechts in de hoek is, dat beland je op straat en waarschijnlijk is je wagen dat wel kapot. Dan moet je gewoon een auto jatten en naar de Pay 'n Spray gaan. Succes. Reageren
KillFrenzy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik weet niet waar het fout gaat maar ik vind deze missie niet zo moeilijk.Je moet dus eerst een Cartel Cruiser pakken, dan ga je naar die garage. Wat ik altijd doe is gewoon Kenji doodrijden door gewoon vol op hem in te rijden, dan ga je over een rampje dat rechts in de hoek is, dat beland je op straat en waarschijnlijk is je wagen dat wel kapot. Dan moet je gewoon een auto jatten en naar de Pay 'n Spray gaan. Succes. Een simpele maar goeie tip staat ook op WikiGTA: Schiet vanuit je auto op de Yakuza, daardoor wordt het moorden van Kenji makkelijker. ___________________________ ...nooit aan gedacht. Ik ging altijd vol op Kenji inrijden en dan hopen dat ik niet in de fik vloog. Met deze tip haal je hem zo, rustig iedereen op wachten en drive-byen en dan lekker Kenji achterna zitten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hmm , lekker gebumpt. Anyway je kan ook gewoon vol gas over hem heen rijden en als je in de goed richting rijd meteen die Unique Jump Schans nemen. In ieder geval zo lukte mij het altijd. Reageren
Capodaano Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Zorg er voor dat ie onder je wiel komt, en niet als een roekeloze op hem inrijd. Heb je een beetje vaart, en krijg je hem onder je wiel, moet het lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.