Jump to content

Help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste lezer,

Als ik een server start vanuit SA MP druk ik in het GTA menu op new game en dan na het

loaden zie ik de heuvel met de letters vinewood.

Dan kan ik met CJ een beetje rondrennen maar het beeld draait niet met hem mee!

Ik kan verder niet spelen.

Weet iemand een oplossing??

Van J.V 8)

Geplaatst:
Beste lezer,

Als ik een server start vanuit SA MP druk ik in het GTA menu op new game en dan na het

loaden zie ik de heuvel met de letters vinewood.

Dan kan ik met CJ een beetje rondrennen maar het beeld draait niet met hem mee!

Ik kan verder niet spelen.

Weet iemand een oplossing??

Van J.V 8)

Dit wordt volgens mij veroorzaakt door een verkeerde versie van GTA. Om dit probleem op te lossen moet je even deze patch even installeren. Wil het daarna nog niet lukken, trek dan hier weer even aan de bel. Overigens zorgt die patch ervoor dat je versie gedowngrade wordt, maar dat betekent niet dat je oude savegames het niet meer zullen doen, integendeel zelfs.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet niet op escape duwen om te beginnen normaal als je een server laadt via SA:MP dan moet je met de pijltjestoetsen een ventje kiezen en dan op shift duwen en je kan beginnen spelen. :Y (Als de server geladen is zie je normaal die berg en na het laden kan je dan een personage kiezen.) Je moet dus niet in het menu met escape zitten alleen om het spel af te sluiten ;)

Edit: Mathijs was me voor ^_^ En ik denk dat hij het juiste antwoord ook wel is kan gegeven hebben ik dacht dat je het gewoon fout gebruikte. :7

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:
Het is gelukt!

Bedankt -Matthijs- :)

Van J.V 8)

ik heb het zelfde probleem , alleen krijg ik die patch niet geinstaleerd , wanneer ik de sa directory moet invoeren krijg ik de foutmelding dat ik een "unknown version" van sa heb...

Geplaatst:
ik heb het zelfde probleem , alleen krijg ik die patch niet geinstaleerd , wanneer ik de sa directory moet invoeren krijg ik de foutmelding dat ik een "unknown version" van sa heb...

Dan vind ik dat eerlijk gezegd een beetje gek, aangezien de patch het volgens mij gewoon doet op een normale, Europse versie van GTA, die hier te koop is. Ik vermoed dat je hem dan gedownload hebt, en dat je om die reden de patch niet kan installeren. Wees dus eerlijk en geef aan of je de originele of een gedownloade versie hebt. Heb je hem gewoon keurig, origineel naast je liggen, dan gaan we verder zoeken naar een oplossing.

Geplaatst:

heey ik heb een probleem ik heb mijn san andreas zelf gekocht en de nieuwste samp gedownload maar dan selecteer ik een server en dan blijft er connect to .............. staan

ik heb die patch al geprobeert maar er staat dat ik die al heb

plz help me

Geplaatst:

Ik denk dat de server dan offline is. Of een server offline is, kan je zien door de Ping. Als de Ping op 9999 staat is de server offline, ook zal er onderin bij Server Info de voerige server staan die je hebt bezocht.

Geplaatst:
Ik denk dat de server dan offline is. Of een server offline is, kan je zien door de Ping. Als de Ping op 9999 staat is de server offline, ook zal er onderin bij Server Info de voerige server staan die je hebt bezocht.

dan zou de hele dag de server offline moeten zijn en er staan gewone pings achter en ik heb verschillender servers geprobeert

geef me anders een ip die het doet dan probeer ik die te connecte

Geplaatst:

[NL|0.2.1] Mr. Green PartyHouse | MR-GREEN.NL

Adres: 87.238.171.24:7777

[0.2.1] littlewhitey's SA-MP Server [gta-host.com]

Adres: 83.149.98.25:7777

Partyserver 0.2.1

Adres: 66.197.126.19:7777

Deze moeten het doen, bij mij werken ze nl. prima.

Geplaatst:
[NL|0.2.1] Mr. Green PartyHouse | MR-GREEN.NL

Adres: 87.238.171.24:7777

[0.2.1] littlewhitey's SA-MP Server [gta-host.com]

Adres: 83.149.98.25:7777

Partyserver 0.2.1

Adres: 66.197.126.19:7777

Deze moeten het doen, bij mij werken ze nl. prima.

ik denk dat het aan mijn eigen samp ligt kan jij een goede link aan mij geven

Geplaatst:

Je kan natuurlijk het beste op de SA-mp site kijken, dan weet je zeker dat je de goede hebt. Ik zal mijn eigen zometeen ook wel even uploaden, want met die heb ik nooit problemen gehad. Maar goed, op de SA-mp site moet je de Client versie hebben. Ik gebruik de eerste. Pak hem uit en installeer hem in je SA-map, als het goed is moet hij nu werken.

Geplaatst:
Je kan natuurlijk het beste op de SA-mp site kijken, dan weet je zeker dat je de goede hebt. Ik zal mijn eigen zometeen ook wel even uploaden, want met die heb ik nooit problemen gehad. Maar goed, op de SA-mp site moet je de Client versie hebben. Ik gebruik de eerste. Pak hem uit en installeer hem in je SA-map, als het goed is moet hij nu werken.

lukt het met uplaude

Geplaatst:

hoe moet je hem in een andere map instaleren dan?en welk bestand moet je instalere?

Geplaatst:
hoe moet je hem in een andere map instaleren dan?en welk bestand moet je instalere?

SA-MP installeert zichzelf naar de correcte map, hiervoor hoef jij feitelijk gezien niets voor te doen. Voor de installatie zal SA-MP autotmatisch een path maken naar de installatiemap van GTA: San Andreas. Wil je hem wil naar een andere map installeren, dan kan dit door een nieuwe setup te starten. Dan kun je de path veranderen door de 'Destination folder', tijdens de installatie, te wijzigen. Overigens moet je de nieuwste versie installeren, namelijk de 'Client version 0.2.1.'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...