Jump to content

GTAIII Dutchmod wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn wallpaper voor de TC voor GTAIII. Ik heb er zo'n 1,5-2 uur aan gewerkt , het meeste werk ging in het renderen van de auto's zitten. Dat is overigens nog niet perfect gelukt omdat ik last heb van trillende handen maar oké. Omdat ik hem in GTAIII als laadscherm gebruik , is de grote niet zo schokend groot dus kan je hem niet als wallpaper gebruiken als je resolutie meer als 800*600 is :cab: Anders word hij nogal pixelig.

laadscherm.jpg

Rates and Comments please :bier:

[edit] fuck druk ik net op OK zie ik dat de titel niet klopt :duh:

Zou een mod de titel kunnen veranderen naar GTAIII Dutchmod wallpaper

bedankt mod , wie dan ook :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Dit is mijn wallpaper voor de TC voor GTAIII. Ik heb er zo'n 1,5-2 uur aan gewerkt , het meeste werk ging in het renderen van de auto's zitten. Dat is overigens nog niet perfect gelukt omdat ik last heb van trillende handen maar oké. Omdat ik hem in GTAIII als laadscherm gebruik , is de grote niet zo schokend groot dus kan je hem niet als wallpaper gebruiken als je resolutie meer als 800*600 is :cab: Anders word hij nogal pixelig.

[signature]

Rates and Comments please :bier:

[edit] fuck druk ik net op OK zie ik dat de titel niet klopt :duh:

Zou een mod de titel kunnen veranderen naar GTAIII Dutchmod wallpaper

bedankt mod , wie dan ook :7

Ik vind hem wel mooi alleen vind ik de auto's die erop staan niet zo mooi :puh:

Ik vind het wel een 9/10 waard :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het niet zo slecht ninoke geefd gelijk de autos passen er niet bij het zo mooi zinj als je er gewone

autos bij zet dan een ziekenwagen en een monstertruck.

die trein vind ik wel goed passen

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Mooi Hoor ik vindt het een 8.5/10 :tu:

Behalve die auto met die groten wielen je kan beter gewoon een monstertruck doen ofzo

Maar ja je mag het zelf weten :tu:

.. :cya::cya:

Geplaatst:

heej, de sig opzelf is egt heel mooi in elkaar gezet ( kan je niet een Pm of iets sturen waar je die plaatjes vandaan heb en hoe je het zo laat overlopen)

mja verder met sig.

de auto's zelf is niks mis mee, alleen de graphics van de auto's msss heb je ze op de verkeerde manier kleiner gemaakt ( bijv eerst kleiner maken dan weer groter dan krijg je slechte graphics)

mja het idee was goed en het resultaat eigenlijk ook best wel 8/10

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9

• Plaatsing: 9
  • Face: 10
  • Kleur: 8

RENDER.png Render: 8,5

• Plaatsing: 9,5
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 8

• Stijl: 7
  • Dikte: 9

COLOR.png Kleur: 9

• Stijl: 9
  • Verdeling: 9

BACKGRND.png Achtergrond: 10

EFFECTS.png Effecten: 9

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 8

COMMENTS.png Commentaar:

Dit is een mooie wallpaper, en hij is die 1,5-2 uur echt waard. De achtergrond vind ik erg mooi. De auto's zien er ook mooi uit. Je hebt ook leuke effecten gebruikt, en de kleuren zijn ook mooi. Eigenlijk kan ik niet meer er over zeggen.

TOTAAL: 8,6875

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor de Rates en Comments. Omdat het allemaal wel lekker verlopen is en ik niet helemaal tevreden over deze wallpaper ben met name over de Renders en de grootte , ga ik nog een keertje een nieuwe maken. Jullie horen nog van mij :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...