Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
he

moet ik sami hebben voor modern mod en img of zit er al een installer bij?

Bij de 'San Andreas Modern Mod' zit volgens mij een automatische installer, wat dus betekent dat de mod zichzelf 'installeert'. Het enige wat jij moet doen, is de aanwijzingen geven. Overigens kun je met SAMI enkel voertuigen installeren. Andere mods als wapens of dergelijke mods moeten of met de IMG Tool of kunnen met een setup, mits deze inbegrepen zit bij de mod.

Geplaatst: (bewerkt)

hey,ik en jens zijn neefjes,en we houden iedere dag met voice chat van xfire contact,mar we hadden steeds dat san nadreas crashte,dat hadden we allebij.

dus we hebben het net geherinstaleert(san andreas).maar nu willen we enkele mods erinzetten,maar kun je met sami ook andere mods erinzetten,wat toen ik laatst een gebouw probeerde met IMGtool2.0 zij hij dat het nog niet mogelijk was omdat ik het gebouw(de mod) nog niet met sami had verwerkt!!! ,wat moet ik dus nu doen:?

ps,SA:MP werkt met mods(de nieuwe SA:MP)

EDIT:

bij modernmod

Bewerkt: door jobator
Geplaatst:

SAMI is 100% zeker enkel voor voertuigen. Andere mods moeten gewoon met de IMG Tool worden geïnstalleerd, want dergelijke mods worden niet ondersteund. Mods installeren met de IMG Tool is echt simpel, op voorwaarde dat je het gewoon even doorhebt. Bij de IMG Tool werk je altijd volgens deze stappen:

• 1. Open het bestand 'GTA3.img', 'Player.img', 'Cutscene.img' of 'Gta_int'.img'.
    2. Zoek het bestand op dat je wilt vervangen ('Commands > Find').
    3. Verwijder het bestand ('Commands > Delete').
    4. Voeg het bestand van de mod toe ('Commands > Add').
    5. Heb je nog een bestand, draai dan dezelfde cyclus. Doe dit totdat alle bestanden vervangen zijn.
    6. Ga tot slot nog naar 'Commands > Rebuild archive'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...