Pitbull Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Onderwerp: Real Life Soort design: Signature Size design: rond 400x120 px Render: Ja Animatie: Nee Premade: ja/nee Tijd van inlevering: Als het kan voor woensdag Opmerking: 'Real Life' wil dus zeggen dat je een foto op internet zoekt of zelf een foto trekt. En dan een paar kleine bewerkingen doet, deze battle gaat dus om de schoonheid van de sig en niet de moeilijkheidsgraad. Het moet trouwens geen persoon zijn, een kat, hond, etc. mag best
TL rich Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) vs TL Rich bij deze.... Bewerkt: 23 juli 2007 door TL rich
Mastertuner Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Hier ben ik met mijn comment Pitbull: Mooie sign opzich. Tekst goed geplaatst. Mooi lettertype. Ook die border is erg goed gelukt, een klein beetje transparant; schoon. Je effecten zijn alleen niet echt top. Ook is het allemaal zo blauw-grijs. Hier had je wat meer kleuren in kunnen verwerken. TL rich: Ook hele mooie sign opzich. Wie het is op die foto zou ik niet weten, maar hij is in ieder geval goed gekozen. Alleen aan de hals en aan het haar is er een stukje weggegumd. Dit is niet echt mooi. Maar de effecten zijn daarentegen wel weel goed gelukt; niet te leeg, niet te druk. Lettertype is goed gekozen. Alleen de border is iets te breed naar mijn stijl Mijn stem gaat naar TL rich
TL rich Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 *Alleen aan de hals en aan het haar is er een stukje weggegumd* dit is het effect van splatter brush met clipping mask... dit ter info , bedankt voor je stem !
Wesley Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Mijn stem gaat uit naar: TL rich Waarom: Ik vind die van TL rich veel creatiever, en ik vind creatieve signatures wel mooi! Je render is ook echt helemaal super! alleen toch een klein foutje was dat stukje bij haar haar, aan de rechter kant. Verder is die super! Pit bull, ook jou signature is helemaal super hoor, maar toch vind ik TL rich zijn sig mooier! Succes nog
Kinzorro Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik stem ook voor TL Rich, reden: kleurrijker, mooiere lettertype en mooie lichteffecten. Mijn enige opmerking is: Je had beter voor ''Rich'' ''TL'' kunnen zetten zodat iedereen weet dat JIJ dit bent én het woord een beetje hoger zetten. En daaronder (dus onder TL Rich) een zwarte,dunne horizontale lijn trekken tot het woordje ''life''.
Gino99 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Mmm.Best lastig .Laat ik beginnen Pitbull:Je hebt een mooie sig.De tekst is goed,en mooi geplaatst.Aan de linker kant heb je de sig ook heel mooi uitgewerkt.Alleen is hij wat eentonig,wat hem iets minder maakt.Maar toch een mooie sig TL Rich:Je hebt volgens mij best veel moeite gedaan aan deze sig.Er zitten ook veel mooie kleuren in deze sig.Ook de tekst vind ik mooier dan die van Pitbull.Alleen lijkt het net of alleen het gezicht van de vrouw erop staat.Dat is wat minder. Mijn stem gaat naar......:TL Rich
Recommended Posts