Wendie Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Misschien verkeerde plek voor deze vraag , maar toch... ik ben op zoek naar info over opdracht vertical bird. Normaal werkt zoekmachine perfect maar nu krijg ik steeds dat er een fout opgetreden is, en als ik die melding niet krijg, dan zoekt machine info en laat me vervolgens info over alle missies zien!!!??? Heel vreemd.... Is zoekmachine stuk? Doe ik iets verkeerds? HELP!! Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Misschien verkeerde plek voor deze vraag , maar toch...ik ben op zoek naar info over opdracht vertical bird. Normaal werkt zoekmachine perfect maar nu krijg ik steeds dat er een fout opgetreden is, en als ik die melding niet krijg, dan zoekt machine info en laat me vervolgens info over alle missies zien!!!??? Heel vreemd.... Is zoekmachine stuk? Doe ik iets verkeerds? HELP!! Omdat de zoekfunctie overal zoekt,als je op zoeken klikt,dan moet je op "Meer zoekopties". Dan typ je Vertical Bird in,ga je waar alle forums staan,Vertical bird is een missie in Gta San Andreas,dus ga je naar Gta Sa gedeelte en dan op Missie hulp! Maar een betere tip,als je informatie zoekt over de missie,kijk hier dan! Klikkie |2| Normaal werkt zoekmachine perfect maar nu krijg ik steeds dat er een fout opgetreden is Dit heb ik ook,dit wilt zeggen dat ze niets vinden oftewel heb je het fout getypt! De zoekfunctie is nooit kapot,het ligt aan jou,maar fouten maakt iedereen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Misschien verkeerde plek voor deze vraag , maar toch...ik ben op zoek naar info over opdracht vertical bird. Normaal werkt zoekmachine perfect maar nu krijg ik steeds dat er een fout opgetreden is, en als ik die melding niet krijg, dan zoekt machine info en laat me vervolgens info over alle missies zien!!!??? Heel vreemd.... Is zoekmachine stuk? Doe ik iets verkeerds? HELP!! Ik denk dat je zoekopdracht dan niet goed is. De zoekfunctie doet het bij mij nog steeds goed, zoals altijd. Ik heb daarom even voor je gezocht. Je ziet hier de gevonden zoekresultaten voor missie 'Vertical Bird'. Overigens kun je voor info en tips ook op deze pagina van WikiGTa terecht. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.