Caltson Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 hey, vraagje op het hidden interior universe Ik had een klein vraagje over de red zone, Ik weet inmiddels dat het rood water is, Nu kan je deze zone overbruggen over een kleine rode zone zoals bv. een rivier? dan zal je jetpack mischien dalen, maar als je overbent weer opstijgen. of is het zo dat je in de rode zone komt dat je jetpack de functie dan puur verliest? Greetz Reageren
sevaboy Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 hey,vraagje op het hidden interior universe Ik had een klein vraagje over de red zone, Ik weet inmiddels dat het rood water is, Nu kan je deze zone overbruggen over een kleine rode zone zoals bv. een rivier? dan zal je jetpack mischien dalen, maar als je overbent weer opstijgen. of is het zo dat je in de rode zone komt dat je jetpack de functie dan puur verliest? Greetz Als je over een rode zone vliegt met je jetpack,dan daal je! Dan kun je weer stijgen als je buiten de rode zone vliegt! Rode zone's is meestal over een rivier,meer rode zone's en hemels vind je hier; Klikkie! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik heb daar nooit iets van gemerkt Echt niet. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik heb daar nooit iets van gemerkt Echt niet. Nee idd alleen wel als je van hoge berg komt dat je dan naar benede moet voor snelheid Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Alleen als je te laag komt door de Red zone, dan heb je de kans dat je geheel opnieuw moet beginnen aan gezien je het schermpje: Loading snel tevoorschijn ziet komen. Pas daarom op voor de Red zone en kijk op WikiGTA voor de plaatsen waar de Red zone zich bevind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.