Dx11 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik heb de ps2 versie en merk dat als ik opsla terwijl ik een boksbeugel heb, hij bij het laden er niet meer is, ik speel btw op de ps3. Verder doet alles het goed... Is dit op te lossen?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hoewel ik niet mijn eigen ervaring kan mededelen bij dit probleem (ik heb namelijk een hekel aan boksbeugels, als ik er al een heb sla ik er nooit mijn spel mee op), moet ik toch concluderen dat dit een probleempje in het spel is wat simpelweg een "bug" wordt genoemd. Je zegt dat je de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories op de PlayStation 3 speelt, maar daar kan het probleem niet aan liggen aangezien dit puur gaat om het bewaren van gegevens (op je memory card dus welteverstaan). Dit kun je dus vergelijken met het probleem dat sommige paintjobs op auto's in GTA San Andreas niet altijd bewaard blijven wanneer je ze in je garage gestald hebt. Misschien worden de gegevens van het wapenslot "Hand" niet goed bewaard aangezien de boksbeugel (naast de vuisten) het enige "wapen" is in het wapenslot "Hand". Hoe dan ook, mocht het dus een bug zijn (wat mij het waarschijnlijkste lijkt), dan zul je er gewoon mee moeten leven... sorry. Reageren
M4X Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heb je al eens geprobeerd op een andere locatie te saven? Weinig kans dat het helpt, maar toch zou ik het even proberen. Als dit het niet is dan weet ik ook even geen oplossing voor deze bug, en dan zal je het zonder een boksbeugel moeten doen nadat je gesaved hebt. Lijkt me trouwens ook geen ramp, omdat de boksbeugel vaste spawnlocaties heeft, die je hier kan vinden. Met andere woorden; je kan de boksbeugel gewoon even ophalen wanneer je hem nodig hebt Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik vind de boksbeugel ook maar irritant en saai en ik denk dat het een kleine bug/glitch is ja je kan saven op een andere plek weleens proberen ja en anders is het nog niet zon grote ramp.. Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik kan alleen nog maar in phils oude huis saven, heb m net... Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Dan zou ik als ik jou was even verder spelen en weer een boksbeugel pakken op een van de vindplaatsen of door een cheat ( moet je zelf weten ) en dan eens te saven en kijken als je nogsteeds die boksbeugel verliest maar opzicht boeit het niet zoveel boksbeugel ofniet je hit er niet echt harder mee ( omdat je ook vaak met je been of andere arm slaat en die boksbeugel dan geen effect heeft ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.