gameking Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2004 :angry: weet je wat cool is:om achterop een pickup te jumpen 1x op de auto schieten zodat die hard wegscheurt met jou achterop,en dan iedereen doodknallen. kan trouwens ook met GTAIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 26 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2004 :huh: Waarom vertel je dit aan ons? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 Niet altijd rijd diegene in zo n Bobcat(pickup) keihard weg...ligt dr aan wat voor bestuurder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2004 :angry: weet je wat cool is:om achterop een pickup te jumpen 1x op de auto schieten zodat die hard wegscheurt met jou achterop,en dan iedereen doodknallen.kan trouwens ook met GTAIII Je kunt ook op een dak van een auto stappen en dat doen!!! Maar ik heb het al zo vaak gedaan dat ik het helemaal niet meer zo COOL vind...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 en als je een paar sterretjes heb dan gaat die bestuurder 8er het stuur wegrennen als zij/hij een politie ziet :ph34r: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maartenhostyn10 Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2004 doe da iedere dag SUPER COOL en de politie loopt maar en loopt maar en geeft het dan op :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 dat heb ik nog nie gezien dat ie ineens uitstapte als hij/zij een cop ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 dat heb ik nog nie gezien dat ie ineens uitstapte als hij/zij een cop ziet Inderdaad. Ik denk dat hij bedoeld dat je dan op zn auto schiet en je hebt een flik achter je aan, dat ie dan uitstapt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 dat heb ik nog nie gezien dat ie ineens uitstapte als hij/zij een cop ziet Inderdaad. Ik denk dat hij bedoeld dat je dan op zn auto schiet en je hebt een flik achter je aan, dat ie dan uitstapt! ik heb het al zoveel gedaan en nog nooit mee gemaakt dat die ineens uitstapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 Dat kan zijn. Dan moet je met een niet al te zwaar wapen op zijn auto schieten. Pak bijvoorbeeld een Colt of een Mac10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2004 Ik schiet met een bazooka :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2004 LOL. Dan word je gewoon van die auto af geblazen. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 LOL. Dan word je gewoon van die auto af geblazen. :o hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 als je 1 ster hebt en je springt op een dak van een auto schiet de agent in plaats van je neer te knuppelen................................... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 wat is hier nouw bijzonder aan?????? <_< je kan dat bij elke wagen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.