Bone Crusher Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 (bewerkt) als ik op een auto spring glij ik er meestal vanaf (soms ook niet ) als ie wegrijd Komt dit omdat ik het op de ps2 speel???? ps. weet je wat ook grappig is? Salto's maken met zo'n golf karretje, door ze achterbanden lek te schieten Bewerkt: 2 juli 2004 door Bone Crusher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 als ik op een auto spring glij ik er meestal vanaf (soms ook niet ) als ie wegrijdKomt dit omdat ik het op de ps2 speel???? ps. weet je wat ook grappig is? Salto's maken met zo'n golf karretje Dat ligt niet aan de ps2, dat heb je bij sommige auto's gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Nee, bij de PC glijd je soms ook van de auto af. Soms heeft het te maken met regen, dan is het dak van de auto glad, en soms met het feit dat de auto te hard/wild rijdt (wanneer je de auto beschoten hebt, bijvoorbeeld). En soms heeft het schijnbaar geen oorzaak. En Golfkarretjes zijn ZEKER cool Als je met een vrachtwagen in volle vaart frontaal tegen een Caddy botst zie je hem wegstuiteren :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 (bewerkt) jah op een andere site kan je van een caddy een kart maken..dat is supervet en je ligt super stabiel op de weg Bewerkt: 3 juli 2004 door Rambo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Ik denk dat je kart bedoelt? hmm lijkt me wel lekker rijde in zo'n kart . Salto's met een golf karretje.... ga ik gelijk is proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.