EyeOnMe Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Niet met mij maar met iemand anders op een ander forum, hopelijk kunnen jullie hem helpen of verdere informatie... Dit is het orginele bericht: " Hallo Ik heb het probleem toen de electriciteit uit viel heb ik die error Ik heb een probleem . Als ik SA-MP wil opstarten lukt dat wil ik op een SA-MP server gaan kirjg ik een Microsoft visual c++ runtime library error dit is het bericht Program C:Program Files/Rockstar Games/GTA SAN andreas/GTA_sa.exe this apllication has reqeusted the runtime to terminate it in an unusel way pleas contact the aplication support team for more information Dat krijg ik steeds als ik op zo een server wil Ik heb al een systeem herstel gedaan tot 2maanden geleden maar dat hielp niet Ik heb al gegoogeld tot een met ben op de officeele forum's gaan kijken daar stond een systeem herstel wel zou helpen hier werkt dat dus niet Zou iemand me kunnen helpen Bedankt " Ook vast bedankt van mij... love jullie site Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Een 'Microsoft visual c++ runtime library error' zit denk ik ergens bij de PC zelf, niet bij SA-MP. Ik heb ooit eens gelezen dat zo'n probleem optreed als je videokaart iets niet support. Het klinkt gek, maar van de één op de andere dag heb je kans dat je tegen een probleem oploopt die niet zomaar weer te verhelpen is, dit heb ik ook ondervonden. Het beste kun je de support pagina's van Micrisoft bezoeken, om zo het probleem op te lossen. Ik heb nog wel even voor je gezocht op Google. Maar voor bijna elk progamma bestaat er een 'Microsoft visual c++ runtime library error', dus dat is vrij lastig. Ik raad je dus aan deze pagina van Microsoft door te lezen, ook al is het niet voor SA-MP bedoeld. Anders kun je proberen er een andere videokaart in te steken of anders de huidige even van de nieuwste drivers te voorzien. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Oké, heel erg bedankt Zal het doorgeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.