Jump to content

nieuwe gta IV screems HOOP IK


battle1970

Recommended Posts

ja vrijgegeven voor de bladen dus. want als je kijkt naar de kwaliteit is het volgens mij echt wel ingescant. en bovendien staan op de officiele site de plaatjes ook nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zie ik daar op die derde nou toch een VLIEGTUIG??

zal je zien, verassing, toch vliegtuigen :7

ja:O ik zie hem ook..:O zitten ze er toch in?

Laten we het hopen, je weet t nooit helemaal zeker met R* he...

Link to comment
Delen op andere websites

Zie ik daar op die derde nou toch een VLIEGTUIG??

zal je zien, verassing, toch vliegtuigen :7

ja:O ik zie hem ook..:O zitten ze er toch in?

Ik denk dat het eerder een vlek is door het scannen.

En anders hoeft het nog niet zo te zijn dat je kan vliegen kijk maar naar GTA 3 en GTA Vice City daar had je ook wel vliegtuigen die vlogen maar waar je niet in kon.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk net zoals in vice city als dekoratie en volgens mij is het zoon groot verkeersvliegtuig

Maar ze zeiden toch dat vliegtuigen niet realistisch zijn omdat ze niet daar vliegen, dan dus ook geen decoratievliegtuigen toch??

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

oow oke maar vice city was toch ook maar 1 stad? maar misschien komen die vliegtuigen van IV wel van een andere stad of zo? waar je alleen met een missie kan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

dat geeft anders niet aan dat ze niet ingescant zijn dat geeft alleen maar aan dat die twee wel al bestonden en heel mischien stonden die ook wel in het blad

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

dat geeft anders niet aan dat ze niet ingescant zijn dat geeft alleen maar aan dat die twee wel al bestonden en heel mischien stonden die ook wel in het blad

veel te goeie kwaliteit ook voor scans..

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

dat geeft anders niet aan dat ze niet ingescant zijn dat geeft alleen maar aan dat die twee wel al bestonden en heel mischien stonden die ook wel in het blad

veel te goeie kwaliteit ook voor scans..

nee ik zie ook een soort structuur van inscannen die je niet ziet bij de plaatjes die er wel al waren. er zit namelijk een soort ruis overheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...