Jump to content

nieuwe gta IV screems HOOP IK


battle1970

Recommended Posts

waarschijnlijk net zoals in vice city als dekoratie en volgens mij is het zoon groot verkeersvliegtuig

Maar ze zeiden toch dat vliegtuigen niet realistisch zijn omdat ze niet daar vliegen, dan dus ook geen decoratievliegtuigen toch??

Nee ze zeiden dat het onrealistisch is als je met een vliegtuig naar de andere kant van de stad zou kunnen vliegen als transport middel. En misschien gaan deze vliegtuigen wel helemaal weg van Liberty City ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

moet ikm aar de links verwijderen? want scans zijn iligaal op de forum toch?

maar t zijn geen scans so don't worry, er zitten ook 2 al eerder uitgegeven screens bij...

dat geeft anders niet aan dat ze niet ingescant zijn dat geeft alleen maar aan dat die twee wel al bestonden en heel mischien stonden die ook wel in het blad

veel te goeie kwaliteit ook voor scans..

dat vond ik dus ook :O dus ik denk echte en ik had is screems gezien diepas 1 week later kwam op rockstargames.com/iv

Link to comment
Delen op andere websites

nee jongens dit zijn 100 procent scans. je ziet toch die ruis eroverheen. digitale versies zijn ook vaak 1920x1080 in resolutie, deze niet. die sites hebben ze gewoon uit de bladen scans geknipt en hun logo erop geplakt. het blijft illegaal en ik snap niet dat die links zo lang al hier op staan zonder verwijderd te worden. ik snap niet dat (sommige van) jullie dit voor echte digitale screens aanzien. sommige zie je duidelijk de pixels zelfs zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...