-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Wie is dit? Het kan één van de vriendinnen zijn, maar ik vermoed dat het gewoon een willekeurige personage is op de cover. Het wil niet per definite zeggen dat iedereen die op de cover staat, ook daadwerkelijk in het spel zit(ten). Ik heb eens gehoord dat het best kan zijn dat er gewoon iemand op staat, zonder dat die je verder terugziet in het spel. Je kan eventueel nog even op deze pagina kijken, wellicht dat je iemand tegen komt die er op lijkt. Bewerkt: 23 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dat is een prostituee dat zie je aan haar losse kleding en het feit dat het eruit ziet alsof ze bukt bij een autoraampje en vraagt of je een goeie tijd wil tenminste dat denk ik Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 zei zit neit in de game. het is gewoon een soort versiersel van de vookant. Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zoals je >>hierrr<< kunt zien is dit een art work van een bestaand persoon die hoogstwaarschijnlijk dan ook niet in het spel voorkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.