K.O. Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Mijn vraag/probleem: is het mogelijk om de grootte van je standaard schermpje te veranderen? Ik ben een duidelijke beginner en gebruik in mijn 'programmaatje' slechts simpele dingen als I/O met cin en cout en wat gereken met variabelen. Nu komen er een paar zinnen net buiten het scherm, waardoor een paar letters op een nieuwe regel verschijnen. Is het dus mogelijk om op een simpele manier dit te veranderen? Als je het programma runt kun je, met de muis, niet de horizontale grootte veranderen (die ik dus wil), maar wel de verticale Reageren