.Syfes Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Ik ben terug mensen en heb weer zin gekregen om te photoshoppen . Syfes In da Hood ! ! ! ! ! : I hope you enjoine Bewerkt: 24 juli 2007 door .Syfes Reageren
GFXMaster Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik ben terug mensen en heb weer zin gekregen om te photoshoppen .Syfes In da Hood ! ! ! ! ! : I hou you enjoine Wat is I hou you enjoine ? Reageren
Tunix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Wat is I hou you enjoine ? Ik denk dat 'ie "I hope you enjoy" bedoelt. Maarja, nu een rate. Ik vind hem best mooi. Wat me gelijk opvalt, is dat de draak links niet echt dezelfde stijl is als de rest. Misschien had je hem wat feller kunnen maken, zoals dat ook bij de "neon-dj" is. Ik vind het een mooi geheel. Alleen misschien had je de twee balkjes onder ook boven kunnen doen. Al met al vind ik het een mooie sig. Kutgw. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Waar heb jij je stock vandaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.