Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Wallpaper

Stijl: Modern

Grootte: 480 X 272

Afbeelding: http://img523.imageshack.us/my.php?image=colourblindpj2.jpg

Tekst: ''Yiguo Wu a.k.a Kinzorro'' geschreven in ''Franklin Gothic Medium'' Size: ''11''

Rand: Nee

Kleuren: Donkerder maken en je mag zelf wat improviseren, maar niet te veel natuurlijk.

Render (optioneel): Zie de link bij ''Afbeelding''

Extra (optioneel): De tekst wil ik linksonder !

Het is voor m'n PSP, alvast bedankt ^_^

Bewerkt: door Kinzorro

Dit is de eerste keer dat ik dubbel-post en het spijt me echt vreselijk maar ik wacht nu al 3 dagen op een PSP-wallpaper, als niemand het wil proberen mag je deze topic op slot zetten; Ik bied gelijk m'n oprechte excuses aan voor het aanmaken :{.

Ik wil het wel voor je proberen ik ben er niet heel erg goed in. Maar is het dan goed dat ik hem morgen maak ? :D

Maar ik snap het niet echt een PSP wallpaper...? Met dit moet ik er dan een PSP plaatje opmaken enzo ?

Bewerkt: door Wijst

Is goed hoor, bedankt alvast Wijst...Ow en ik laat je even hieronder zien hoe ene PSP scherm eruitziet. Zie je die witte keuze iconen zeg maar? Daarom moet de achtergrond blanco zijn maar linksonder (sorry kom er net achter dat daar tijd en datum achterstaat, sorry vergeten) kan wel wat tekst snappie?

2000940868494024862_rs.jpg

Ik zet die wallpaper dan op mijn PSP en dan komt het weliswaar achter de iconen terecht, dan is tekst erachter niet zo mooi dan zie je bijna niks meer :{

Ik zal eens wat gaan proberen voor je ! ;) Ik edit deze post als hij af is. :tu:

Hij is klaar als je hem niet goed vind zal ik iets anders proberen ! :tu:

untitled12fg0.gif

http://img527.imageshack.us/img527/7026/untitled12fg0.gif

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst:

Hij is geweldig, hartelijk dank Wijst! Deze is goedgekeurd, hier mag dus een slotje op :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...