superjetze Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Deze topic gaat over welke mod jij het leukst vind in gta 3... als je een mod te gek vind kan je hier die mod ''aanprijsen.'' jij legt uit waarom jij die mod het leukst vind en plaatst minimaal 1 screenshot en een link waarje hem kan downloaden je kunt mod gebreuken als scm mod's map mod's enz. voorbeeld: Monkey Player mod: deze mod vind ik grapig omdat het er grappig uitziet. screenshot: Link: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=598 (ik heb deze topic niet bij modding gezet omdat ik niet hoef worden geholpen en ik heb geen mod gemaakt zodat ik het bij schowroom kon zetten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 ik vind de mega snelweg MOD wel L0L kan je lekker scheuren en houd nooit op. Kan je downloaden op gtagarage.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 bedoel je highway10? want die is wel leuk ja Je kan hem ook downloaden in de databese een screenshot zie je er ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Brug naar ghost town die ghost town ook meteen solid maakt. EDIT@ hieronder: Sorry, had ik effe niet aan gedacht. Bewerkt: 26 juli 2007 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Brug naar ghost town die ghost town ook meteen solid maakt. ''Bridge to Ghost Town'' graag de link toevoegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Die brug naar ghosttown vind ik wel leuk , en die darkel mod ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 De KillerKip Mod is ook vet (Vind ik). Hij is >>>Hier<<< te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik vind de Real GTA III mod wel vet. Klik hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 De 1966 Batmobile vind ik wel leuk die vind je ''HIER" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik ga voor de brug in Shoreside Vale, zodat je niet telkens dat pokkestuk om hoeft te rijden. Volgens mij is dit niet één bepaalde mod, maar zit ie in verschillende paketten, waaronder Real GTA3 en volgens mij ook KillerKip's mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.