Jump to content

[WIP|VC] GTA-Gangster Island

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

de mod is dood

oke beste mensen ik wil een mod maken voor vc en als ik een beetje ervaren mensen kan vinden zou ik er het liefst een tc van maken...

maar zover is het nog niet...

Het Idee:

mijn idee was om minstens 1 eiland bij vice toe te voegen in mafia stijl (i like mafia)...

daar moet je kunnen saven en als het even kan ook respawnen van dood of opgepakt worden...

er moet als het even kan ook een wapen shop komen en een schuilplaats (waar politiesterren lichen)

verder eerst nog geen missies tenzij er iemand zich aanmeld die dat kan

mensen die nodig zijn:

scripters (weet niet hoeveel ik denk een stuk of 2)

mensen die gebouwen en eilanden kunnen maken (geen iedee hoeveel) licht aan de grote van het eiland

mensen die het spul ingame kunnen krijgen... (al bezet dat stuk) ik heb het zelf geleert

en mensen die het spul gebruiks klaar kunnen maken (dus col files maken dff en txd's en die shit)

en ik heb geen haast dus als je bijv. maar een paar uurtjes per week bezig kan is het mij ook goed

en we vormen een team en zeiken elkaars spul niet af!!!!!!!!!

voor aan te melden dit is het formulier

naam:

kwaliteiten:

wat wil ik doen:

post het op dit forum

en als je dan een goede naam voor de mod weet moet je die ook maar posten

ik werk zelf ook mee en ik gebruik sketchup pro 6

van mij mag je dus ook als sketchupper aanmelden maar 3ds is denk ik ook wel goed voor de mensen die het spul klaarmaken...

mvg,

joopykoopy

hier de crew

bramboy (beetje skins)

gta-pilot (beetje sketchup werk)

JelleVD (goede ideeën en textures en wat sketchup spul)

joopykoopy (mij dus) ik ben de leider van het project maak gebouwen en plant alles ingame!!!

en mensen herrinnen werk je met 3ds max (maakt egt niet uit hoe goed) al is het enige wat je kan een kubus met een beetje textures want zelfs dat kan leuk worden!!!

de mod is dood

Bewerkt: door joopykoopy
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joopykoopy

24

• bramboy

13

• JelleVD

6

• Galiorix

5

Geplaatst:

Ik meld me niet aan maar ik zou nóóit met sketchup werken aangezien je die shit bijna nooit bugloos ingame kan krijge. Als je dat wel kan , suc6 ^_^

het probleem is ik vind 3ds max z'n shit[/font] programmatje

maar ik heb wel gezecht als je in 3ds werkt is het mij ook wel best ^_^

en ben trouwens bezig met een paar huisjes (heb geen eiland wand ik kan wel een eiland maken maar de wegen e.d. dat lukt mij niet)

heb even een screeny gemaakt van hoever ik ben... niet ver het word of een kantorengebouw of een school...

kantorengebouwtd1.png

in sketchup ik weet het :ch:

als een echte ervaren Sketchupper heb ik een goede fout gezien als jij hem ingame wilt zetten

als jij hem ingame wilt plaatsen met gebouwtjes uit Sketchup wil ik je even laten weten

in Sketchup als jij nieuwe vlakken aanmaak he dan zie jij daar 2kleuren aan een vlak

- wit (Sketchup 6) of beige (Sketchup 5)

- paars

de paars vlakken wat me al gelijk opviel van de screenshots van jou, paarse vlakken zorgt voor bugs en doorzichtige vlakken

dus maak dubbele muren totdat jij geen paarse vlakken meer ziet

veel succes met je project :)

voor controleren op paarse vlakken

Sketchup_monochrome.png

daar zie jij Shaded with textures, dat wil zeggen, kleuren en textures toonbaar en eronder zie jij monochrome

vink monochrome aan en jij ziet wit, paarse object , controleer hierop en zorg tot jij geen paarse vlak ziet ;)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

oke hartstikke bedankt...

dat wist ik namelijk niet...

en men zecht al doende leert men en men kan ook leren van anderen XD

ik wil best helpen

ik kan eigenlijk alleen skins maken!! :duh::N IN IEDER GEVAL HET BESTE

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

skins je bedoelt poppetjes veranderen zoals de politieagenten e.d.?

skins je bedoelt poppetjes veranderen zoals de politieagenten e.d.?

jah :Y

en als naam iets van ''ganster island''

ik weet niet hoe ik politie e.d. kan verwisselen

ik kan ook zorgen voor nederlandse dingen (zoals auto's, nederlandse politiemensen!!)

peds (of zoals jullie het zeggen 'poppetjes' )kan je vinden in het GTA3.IMG bestand. Ik weet de naam niet en heb geen tijd om het op te zoeken. In de Master Tutorial List staat een Tutorial hoe je IMGTool kan gebruiken om die dingen te verwissellen Klik!

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

bramboy ik ben eigelijk best niewschirig laat eens even wat van je werk zien... (nederlands spul er in is ook altijd leuk)

bramboy ik ben eigelijk best niewschirig laat eens even wat van je werk zien... (nederlands spul er in is ook altijd leuk)

er komen zo screen maar filmpje(eerlijk gezegd niet mijn werk)[/font]

bezig met uploaden van flimpje op you tube

doet het niet

morgen komen de screens

>>> Door DaBeast: Zorg dan maar dat je toestemming hebt/krijgt :Y .<<<

DaBeast, ik zal kijken of ik toestemming krijg

@hieronder: ik zal kijken

Geplaatst:

ok maar als het andermans werk is dan zou je tog eerst toestemming moeten hebben? :Y:Y:Y

De mail met vragen op toetemming is verzonden!!!! :dans:

wachten op reactie :dans::dans:

en de screens wil niet uploade

komen nog je moet ze hier downloade

ze staan in een word document omdat het anders te vell werk is

Sorry hoor, maar ik vind het nogal slap dat je het werk van iemand anders gaat gebruiken in je mod, en dat je dan gaat zeggen: Dit is mijn mod! Als je een mod maakt moet je het toch echt zelf maken...

Bewerkt: door ThunderDuck
Sorry hoor, maar ik vind het nogal slap dat je het werk van iemand anders gaat gebruiken in je mod, en dat je dan gaat zeggen: Dit is mijn mod! Als je een mod maakt moet je het toch echt zelf maken...

dat kan dan wel zo zijn maar de toestemming van de maker moet er zijn en er komt een credits page (het afsluitscherm) daar komen ook nog alle naamen op te staan waarvan we dingen gebruikt hebben dus maar er komen ook veel zelfgemaakte spul in...

heb vandaag voor het eerst zelf iets 100% ingame gezet zonder bugs aleen 1 foutje van me zelf...

ik ben nu bezig met het uitvinden hoe ik die rand waar je tegen aanbotst als je tever zee opgaat kan verweideren want dan gaa ik een groot eiland probeeren te maken en die erbij in zetten met sandbox tool van sketchup... hoop dat ik het werkend krijg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...