Jump to content

[WIP|VC] GTA-Gangster Island

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil wel een beetje modellen maar niet zoveel en ik kan niet ingame zetten alleen modellen ik werk ook met shetup ^_^ SKETSHUP FTW!

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joopykoopy

24

• bramboy

13

• JelleVD

6

• Galiorix

5

Geplaatst: (bewerkt)

is goed hoe te meer mensen hoe te meer vreugde (de handtekening zal dan wel geupdated moeten worden maar dat doe ik straks wel ff (even een totaal nieuwe lijkt me wel leuk (niet met alle namen maar gewoon een plaatje met de naam van de mod)

@ gta-pilot wil je ook werk showen?

de naam is GTA-Gangster Island afgekort GTA-GI

>>> Door DaBeast: Topic titel bewerkt ;) .<<<

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:

ok ff screen maken wat ik heb gemaakt voor een andere mod dus dit krijg je niet ^_^

wakeislanddk3.th.jpg

Geplaatst:

ziet er goed uit

heb een eiland gemaakt samen met gta-pilot... nu nog werkend ingame zetten

ik ben een keer bezig gewwest en een paar huizen gemaakt

ik laat ze zo showen

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

ok en goede morgen iedereen ^_^

ben alweer druk bezig met spul maken en ingame zetten heb vanmorgen een soort brug gemaakt maar daar missen de textures aan een kant dat moet nog opgelost worden (een foutje in de dff?) en heb gister een eiland gemaakt samen met gta-pilot maar er zit aleen maar een col meer niet je ziet hem niet :duh::?:bonk:

maar het moet en zal gefixt worden (hoop dat ik vandaag nog wel een eiland ingame heb en een succesvolle screen kan posten)

Geplaatst:
ik ben een keer bezig gewwest en een paar huizen gemaakt

ik laat ze zo showen

modelslm4.pngdit is de screen

dat is mijn eerste skechup model

en je mag hem gebruiken

Bewerkt: door bramboy

ok stuur hem maar via msn :Y

dat eiland zat een bug in en telkens weer heb nu een ander eiland die goed gaat waarschijnlijk...

als hij ingame is komt er ee screen

Geplaatst:

ik en joopykoopy hebben hem deels getest, we willen een beta versie maar niet voor dat gta-pilot hem heeft getest want we werken niet achter elkaars rug. er zit een bug en hij is te hoog. en de skin is AF. verder nikx te melden

Geplaatst:

bevestiging er is een aanpassing geweest gta-pilot heeft een mooie brug gemaakt maar nu loopt vc vast tijdens het land (helft van de laadbalk) ik denk dat het komt door een foute dff en/of col

Geplaatst:

Ik zeg het niet gauw , mede omdat jullie met Sketch werken(doe er zelf ooit ook wat mee) , maar het ziet er allemaal erg goed uit , goeie textures ETC. gebruikt. ook mooie en realistische models. KUTGW , het word nog wat :D

ik weet wat het oog wil ik speel al mods voor vc zolang als dit acount bestaat....

vandaag dus 2 JAAR!!!!!

en ik kan er eigelijk aleen maar op vooruit gaan :Y

ik sprak net met junox van gtaforums.com hij heeft me geholpen met een paar foutjes die ik maak en die zecht dat hij vooruitgang ziet vergeleken met een week du het gaat helemaal goed komen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...