Jump to content

[WIP|VC] GTA-Gangster Island

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil ook wel helpen met modellen, ik gebruik ook sketchup. Ik zal later wat screens van m'n werk posten ;) . Ik wil ook evt. wel een skin maken :? .

Groetjes,

JelleVD :cya:

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joopykoopy

24

• bramboy

13

• JelleVD

6

• Galiorix

5

Geplaatst:
Ik wil ook wel helpen met modellen, ik gebruik ook sketchup. Ik zal later wat screens van m'n werk posten ;) . Ik wil ook evt. wel een skin maken :? .

Groetjes,

van mij mag je maar ik moet het wel met joopy en gta-pilot over hebben

,kan je mij helpen met de mafia skin(niet zo makkelijk als je denkt,monddoek,hoed)

Geplaatst:
kan je messhien een screen posten van wat je hebt gemaakt?

Sorry, maar ik ben nog bezig en ik heb ondertussen ook wat andere dingen te doen. (PC net opnieuw geinstalleerd ^_^ )

Geplaatst: (bewerkt)

ok maar backup je dat soort dingen niet?

dat is handig voor als er wat fout is gegaan...

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:

tja ik had eerder het probleem dat mijn comp om de 2 week crashte

belangrijke dingen backupte ik altijd... ^_^

Geplaatst:

JoopyKoopy en ik hebben in een MSN gesprek bedacht dat we ook wel een eigen Cola Merk konden maken. Zo ziet het (simpele) logo eruit (het is om een beetje het idee te geven):

coolcolalogojm1.png

Hier gaat dus ook nog wat mee gebeuren.

Geplaatst:

heey mensen..

dit geld voor iedereen en tja als je denkt van goh ik wil eigelijk wel bijv. een gebouw in de mod hebben...

pb me dan een beschrijving en dan ga ik kijken wat ik er mee kan of als het idee niet echt bijpassent is of iets dergelijks of het is al een keer eerder aangevraacht dan werod er op de verweider knop gedrukt...

DUS IK MAAK OOK OP VERZOEKJES VAN MENSEN!!!!

dus een pbtje is genoeg en dan ga ik kijken wat ik er mee kan doen

begin het bericht met gta-gi actie: daar de beschrijving de actie loopt tot ik denk van goh we hebben genoeg inzendingen en dan komt het hier wel te staan dus een pbtje geen post op dit topic!!!!

:eten: joopykoopy :eten:

Geplaatst:
heey mensen..

dit geld voor iedereen en tja als je denkt van goh ik wil eigelijk wel bijv. een gebouw in de mod hebben...

pb me dan een beschrijving en dan ga ik kijken wat ik er mee kan of als het idee niet echt bijpassent is of iets dergelijks of het is al een keer eerder aangevraacht dan werod er op de verweider knop gedrukt...

DUS IK MAAK OOK OP VERZOEKJES VAN MENSEN!!!!

dus een pbtje is genoeg en dan ga ik kijken wat ik er mee kan doen

begin het bericht met gta-gi actie: daar de beschrijving de actie loopt tot ik denk van goh we hebben genoeg inzendingen en dan komt het hier wel te staan dus een pbtje geen post op dit topic!!!!

:eten: joopykoopy :eten:

doen we dit dan????? :?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...