JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik wil ook wel helpen met modellen, ik gebruik ook sketchup. Ik zal later wat screens van m'n werk posten . Ik wil ook evt. wel een skin maken . Groetjes, JelleVD
bramboy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik wil ook wel helpen met modellen, ik gebruik ook sketchup. Ik zal later wat screens van m'n werk posten . Ik wil ook evt. wel een skin maken .Groetjes, JelleVD van mij mag je maar ik moet het wel met joopy en gta-pilot over hebben ,kan je mij helpen met de mafia skin(niet zo makkelijk als je denkt,monddoek,hoed)
gta-pilot Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 kan je messhien een screen posten van wat je hebt gemaakt?
JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 kan je messhien een screen posten van wat je hebt gemaakt? Sorry, maar ik ben nog bezig en ik heb ondertussen ook wat andere dingen te doen. (PC net opnieuw geinstalleerd )
joopykoopy Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) ok maar backup je dat soort dingen niet? dat is handig voor als er wat fout is gegaan... Bewerkt: 2 augustus 2007 door joopykoopy
joopykoopy Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 tja ik had eerder het probleem dat mijn comp om de 2 week crashte belangrijke dingen backupte ik altijd...
bramboy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 back-uppen is altijd slim!!!!!!!!!!!!!!!!!! bramboy
joopykoopy Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 juist maar dat gaat zo lastig met maar 40 gig...
JelleVD Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 JoopyKoopy en ik hebben in een MSN gesprek bedacht dat we ook wel een eigen Cola Merk konden maken. Zo ziet het (simpele) logo eruit (het is om een beetje het idee te geven): Hier gaat dus ook nog wat mee gebeuren. JelleVD
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 mooi gemaakt welk fornt is dat?
JelleVD Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Het Loki - Cola Font. Gebruik Google en typ ''Loki Cola Font'' in . JelleVD
joopykoopy Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 heey mensen.. dit geld voor iedereen en tja als je denkt van goh ik wil eigelijk wel bijv. een gebouw in de mod hebben... pb me dan een beschrijving en dan ga ik kijken wat ik er mee kan of als het idee niet echt bijpassent is of iets dergelijks of het is al een keer eerder aangevraacht dan werod er op de verweider knop gedrukt... DUS IK MAAK OOK OP VERZOEKJES VAN MENSEN!!!! dus een pbtje is genoeg en dan ga ik kijken wat ik er mee kan doen begin het bericht met gta-gi actie: daar de beschrijving de actie loopt tot ik denk van goh we hebben genoeg inzendingen en dan komt het hier wel te staan dus een pbtje geen post op dit topic!!!! joopykoopy
bramboy Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 heey mensen..dit geld voor iedereen en tja als je denkt van goh ik wil eigelijk wel bijv. een gebouw in de mod hebben... pb me dan een beschrijving en dan ga ik kijken wat ik er mee kan of als het idee niet echt bijpassent is of iets dergelijks of het is al een keer eerder aangevraacht dan werod er op de verweider knop gedrukt... DUS IK MAAK OOK OP VERZOEKJES VAN MENSEN!!!! dus een pbtje is genoeg en dan ga ik kijken wat ik er mee kan doen begin het bericht met gta-gi actie: daar de beschrijving de actie loopt tot ik denk van goh we hebben genoeg inzendingen en dan komt het hier wel te staan dus een pbtje geen post op dit topic!!!! joopykoopy doen we dit dan?????
joopykoopy Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik in iedergeval wat jullie doen moeten jullie weten....
Recommended Posts