joopykoopy Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 oke mensen een update!!! ja goed gehoord een eiland gemaakt (wij werken niet op topsnelheid wij doen rustig) tja ik kom eigelijk droog te staan met ideeën ... niet leuk ik kan wel veel op een dag maken als ik dat wil en de ideeën er voor heb en wie wil helpen die moet maar gewoon vragen XD
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Netjes. Weet je ookal wat er op het eiland komt of ben je ng niet zo ver?
joopykoopy Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 nee nog niet... maar ik moet nog een paar dingen leren over de sandbox tool... o.a. hoe ik het eiland rond krijg en hoe ik objecten moet splitsen...
bramboy Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) nog nieuwtjes spreek je bijn a niet op msn meer, ik heb wel nieuwtje: de gta NL mod mogen we gbruiken bramboy voor iedereen die me niet gelooft pb me en zeg: >>> Door Wazuup: De moderator tag namaken is ook niet toegestaan.<<< Bewerkt: 3 oktober 2007 door Wazuup
EyeOnMe Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Ik wil ook best wel wat maken voor jullie... Ik heb geen VC maar kan wel goed met Sketchup werken Wat voorbeeldjes: Ik kan ook goed met Photoshop werken Dat doe ik al ruim 2 jaar Als jullie willen dat ik iets in Sketchup voor jullie maak zeg het maar Bewerkt: 20 augustus 2007 door EyeOnMe
JelleVD Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 WOW, dat ziet er zeker vet uit ! We voeren op MSN de meeste gesprekken, check onze profielen voor E-mail adressen . JelleVD @iedereen Sorry dat ik zo lang afwezig was! :$
joopykoopy Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 het is idd cool was p.s. ff een paar dagen op vakantie XD heb vlink wat rondgekeken daar en heb ook ideeën op gedaan XD verder pb me voor mijn e-mail en ben weer druk aan het sketchuppen
joopykoopy Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 de mod is officieel dood geen tijd en ideeën... dus closed
Galiorix Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Jammer, het leek leuk te worden maar als jullie idee loos zijn word het natuurlijk ook niks. Als je het topic gesloten moet hebben kan je alijd een pm sturen naar Dabeast of Wazuup Greetz
joopykoopy Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 tja toch een leuke reactie
Wazuup Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Helaas jongens, als jullie weer verder willen gaan hoor ik het wel. Closed.
Recommended Posts