Jump to content

SA:MP stopt


Argon

Recommended Posts

Kijk maar op hun site: www.sa-mp.com

Geloof het of geloof het niet ze zijn echt gestopt ik kan het gewoonweg niet geloven juist na hun nieuwe versie geven ze het op :mellow: Ik vindt het erg spijtig dat ze het opgeven maar ze zeggen zelf dat het teveel werk werd om alles online te blijven houden met al die hackers en ook het voor ontwikkelen. :N

Misschien zijn het de hackers die het bericht hebben geplaatst op de site van sa-mp maar dat betwijfel al hoop ik toch dat het zo is want dan is er niet veel ergs aan de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    5

  • GekkieJ01

    3

  • Honkbal95

    3

  • Ninoke

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kijk maar op hun site: www.sa-mp.com

Geloof het of geloof het niet ze zijn echt gestopt ik kan het gewoonweg niet geloven juist na hun nieuwe versie geven ze het op :mellow: Ik vindt het erg spijtig dat ze het opgeven maar ze zeggen zelf dat het teveel werk werd om alles online te blijven houden met al die hackers en ook het voor ontwikkelen. :N

Misschien zijn het de hackers die het bericht hebben geplaatst op de site van sa-mp maar dat betwijfel al hoop ik toch dat het zo is want dan is er niet veel ergs aan de hand.

Erg jammer, "See you at another game, Another time" is duidelijke taal door de makers van SAMP. Er staan inderdaad geen servers meer open, MTA zal het nu dus ook moeilijk gaan krijgen om hun servers te behouden. Ik neem tenminste aan dat de meeste daar op verder zullen spelen.

Jammer, erg jammer :N

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer, "See you at another game, Another time" is duidelijke taal door de makers van SAMP. Er staan inderdaad geen servers meer open, MTA zal het nu dus ook moeilijk gaan krijgen om hun servers te behouden. Ik neem tenminste aan dat de meeste daar op verder zullen spelen.

Jammer, erg jammer :N

Ik denk dat MTA moeilijker aan te vallen is omdat je bij samp eerst een licht programmatje moet openen en bij MTA moet je eerst het spel opstarten om een server te kunnen joinen.

Overigens kan je nog wel spelen je moet alleen het ip van een server toevoegen aan je favorieten.

Hier een paar servers:

Naam: UG Public Clan server

IP: 217.170.21.33

Port: 7777

Slots: 32 (moest de server vol zitten ik kan altijd de slots verhogen tot 200 slots :Y )

Dit is mijn server je kan me dus altijd pm'en moest je vragen hebben of tips of nog iets anders...

Naam: Mr green PartyHous

IP: 87.238.171.24

Port: 7777

Slots: 100

Dit is de server van Jarno, Kraay en Summerbase :dans:

Je kan een server toevoegen aan je favorieten door het oranje knopje bovenaan met een vinkje in. :Y

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Waarooooooooooooooooooom :cry:

Maar je kunt dus nog wel servers joinen van je favorits hé?HE?

R.I.P SA-MP zal je nooit vergeten :cry:

Nu moet ik wel MTA:SA gaan spelen alleen maar racen en de deatmatch duurt ook nog zo lang nu vrees ik voor The Job movieproject :{

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Waarooooooooooooooooooom :cry:

Maar je kunt dus nog wel servers joinen van je favorits hé?HE?

R.I.P SA-MP zal je nooit vergeten :cry:

In principe kan je nog op alle servers je moet ze eerst alleen maar toevoegen aan je favorieten en om dat te kunnen doen moet je het ip en de port hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarooooooooooooooooooom :cry:

Maar je kunt dus nog wel servers joinen van je favorits hé?HE?

R.I.P SA-MP zal je nooit vergeten :cry:

In principe kan je nog op alle servers je moet ze eerst alleen maar toevoegen aan je favorieten en om dat te kunnen doen moet je het ip en de port hebben. :Y

Dat is waar gelukkig heb ik al mijn lievelings servers in m'n favorits staan maar toch.... :{

@Argon:Ik zal zeker jou server bij mijn favorits zetten hij lijkt me wel cool ;)

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...