Sandra Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Stopt Sa:mp nou of niet? Het is mij een beetje onduidelijk. :$ Dat is volgens mij voor iedereen nog onduidelijk. Ik heb wel gehoord dat ze tóch doorgaan met sa-mp omdat er in zeer korte tijd 1500 handtekeningen zijn verzameld en naar de ontwikkelaars zijn gestuurd. Edit: Dit staat er nu op www.sa-mp.com: Bewerkt: 24 juli 2007 door Sandra18[NL] Reageren
spoeky Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Stopt Sa:mp nou of niet? Het is mij een beetje onduidelijk. :$ Dat is volgens mij voor iedereen nog onduidelijk. Ik heb wel gehoord dat ze tóch doorgaan met sa-mp omdat er in zeer korte tijd 1500 handtekeningen zijn verzameld en naar de ontwikkelaars zijn gestuurd. Ah oke. Nou maar hopen dat ze echt doorgaan! Reageren
wil8vin Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 yes de website doet het weer ! en de sa-mp ook ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.