Mynameisjeff Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) jaa me vraag is welke telefoon vinden jullie beter wat kunne ze goed en neit kunne jullie me dat vertelle bedank vast Bewerkt: 24 juli 2007 door indo1991 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik kan je alvast zeggen: Neem de E900 niet. Redenen is dat de E900 erg gevoelig is, aangezien het over touch-screen beschikt. De K750i is ook gevoelig door de touchscreen. Ik zat ook te twijfelen tussen deze 2 telefoons, maar heb toch gekozen voor de W810i, die er toen ook bijstond. Ik zou zeggen: Ga naar T-Mobile en pak de W810i Die heeft geen gevoelige plekken en is ook nog afgeprijst, maar als je die niet kan vinden zou ik gewoon voor de K750i kiezen Reageren
Youp Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik kan je alvast zeggen: Neem de E900 niet. Redenen is dat de E900 erg gevoelig is, aangezien het over touch-screen beschikt. De K750i is ook gevoelig door de touchscreen. Ik zat ook te twijfelen tussen deze 2 telefoons, maar heb toch gekozen voor de W810i, die er toen ook bijstond. Ik zou zeggen: Ga naar T-Mobile en pak de W810i Die heeft geen gevoelige plekken en is ook nog afgeprijst, maar als je die niet kan vinden zou ik gewoon voor de K750i kiezen Touchscreen bij K750I? Nee hoor.. Hij ligt hier naast me, maar hoe hard ik ook druk veel doet het niet . Ik zou ook voor de K750I gaan. Het is de prijs waard, fijn mobieltje. Alleen video's maken is geen optie. Foto's zijn van een mooie kwaliteit, video's zijn om over te kotsen . Dat is ook de enigste klacht die ik heb. Radio, Mp3 speler, bluetooth, liedjes van com naar mob zetten. Uitstekend! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Foutje Ik bedoel dat de K750i een joystick heeft, die ook gevoelig is . Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ooke dan heefd die wel toetseblokering de k750i Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) M'n tante heeft een Samsung E900. Het is inderdaad wel wat gevoelig, maar zij heeft er zo een klein opbergtasje bij gekocht. En ze heeft er geen problemen mee. De Sony Ericsson K750i daarentegen, heeft een joystick die gemakkelijk ergens blijft achter steken; Broekzak, opbergtasje,... Dus ik zou dan toch voor de E900 gaan. Maar dit is natuurlijk je eigen keuze. Dit is alleen maar een raad @ Hierboven: Jah, die heeft uiteraard een toetsenvergrendeling, maar de E900 kun je open- & toeschuiven. En als je hem toeschuift heeft ie ook toetsvergrendeling hoor Bewerkt: 24 juli 2007 door Mastertuner Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zelf heb ik de K750i ben er zeer tevreden over Welke je het beste kan nemen? Ik heb even voor je gezocht op google, en kwam een Test tegen over de k750i www.telecomwereld.nl/k750i En ook vond ik een test van de Samsung E900: www.letsgomobile.org/nl/reviews Succes Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Eigenlijk zijn ze wel even goed. E900 heeft wel een uitbreiding van Transflash. Dat is wel wat makkelijker te vinden in de winkels en het werkt sneller, maar verder heeft de K750i Infrarood, wat de E900 niet heeft. E900 heeft een TV-Out optie, wat de K750i weer niet heeft. Zo zijn voordelen en nadelen . Nog vragen? Je kunt gerust terecht Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ...verder heeft de K750i Infrarood ... Infrarood is net iets als bluetooth. Bluetooth is natuurlijk handiger en beter. De kans op problemen met infrarood is véél hoger dan bij bluetooth. Kleine toevoeging: De E900 heeft mooiere kwaliteitsfoto's en afbeeldingen vanop de PC Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) bedank voor de hulp iedereeen ik ga de k750i halen Bewerkt: 24 juli 2007 door indo1991 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Goed zo. Zou ik ook gedaan hebben, als ik de W810i niet gezien had Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Eigenlijk zijn ze wel even goed. E900 heeft wel een uitbreiding van Transflash. Dat is wel wat makkelijker te vinden in de winkels en het werkt sneller, maar verder heeft de K750i Infrarood, wat de E900 niet heeft. E900 heeft een TV-Out optie, wat de K750i weer niet heeft. Zo zijn voordelen en nadelen . Nog vragen? Je kunt gerust terecht Nee, transflash is minder makkelijk te krijgen en duurder, K750i gebruikt Memory Stick Duo, en die zijn overal te krijgen Kleine toevoeging: De E900 heeft mooiere kwaliteitsfoto's en afbeeldingen vanop de PC Kwaliteit van de K750i ligt voor zover ik weet hoger hoor Maar een mooie keuze, ik heb de w810i, komt op hetzelfde neer alleen zat daar een geheugenkaartje bij en heeft die een andere mp3 speler Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 De snelheid van verwerking van Transflash is wel veel hoger, hoor. Ik kan het weten, aangezien mijn zus de E900 heeft en ik de W810i met een Memory Stick DUO . Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb met Samsung nogal wat problemen gehad en ik heb nu Sony Ericsson. Daar heb ik nog steeds geen problemen mee gehad (ik heb em nu bijna 2 jaar). Maar Samsung kan in 2 jaar natuurlijk zijn kwaliteit hebben vebeterd.... Een touchscreen is leuk, en als je een goedkoop multimedia ding wil hebben met een touchscreen, dan zou ik een 2ehands pocket PC nemen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 De snelheid van verwerking van Transflash is wel veel hoger, hoor. Ik kan het weten, aangezien mijn zus de E900 heeft en ik de W810i met een Memory Stick DUO . Jij had het over makkelijker te vinden, niet over de snelheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.