Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 De snelheid van verwerking van Transflash is wel veel hoger, hoor. Ik kan het weten, aangezien mijn zus de E900 heeft en ik de W810i met een Memory Stick DUO . Jij had het over makkelijker te vinden, niet over de snelheid Ja, maar ik zeg het alleen maar Eigenlijk is het wel duidelijk. Indo1991 gaat voor de K750i. The End Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Sony ericson gaat ook veel langer mee dan zon graf Samsung Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Dat komt omdat Samsung's meestal Slide-Phone's of klepjes zijn. Op een gegeven moment gaat dat kapot, en dan heb je een kapotte Samsung Reageren
aquarium89 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik zou voor de k750i gaan maar dat komt omdat ik hem zelf ook heb. telefoon bevalt goed en de reparatie service van sony is ook goed ( ik had hem laten vallen en toen was de camera stuk), werd netjes gratis gerepareerd. verder heeft de telefoon veel functies o.a 2.0 megapixel camera, mediaspeler. bluetooth, en niet te vergeten het geheugen is uit te breiden met een kaartje. ik zelf heb 512mb voor muziek en films werkt perfect Reageren
Sdajafol Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik zou voor de k750i gaan maar dat komt omdat ik hem zelf ook heb.telefoon bevalt goed en de reparatie service van sony is ook goed ( ik had hem laten vallen en toen was de camera stuk), werd netjes gratis gerepareerd. verder heeft de telefoon veel functies o.a 2.0 megapixel camera, mediaspeler. bluetooth, en niet te vergeten het geheugen is uit te breiden met een kaartje. ik zelf heb 512mb voor muziek en films werkt perfect En dat is allemaal al verteld Bovendien: bedank voor de hulp iedereeen ik ga de k750i halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.