Sunray Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Je weet wel bij stats dat je hitman,godfather... kunt zijn als je een cheat doet hoeveel kills heb je dan -? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik weet niet precies hoeveel, maar bij SA was dat dan -10 punten. Ik denk dat het misschien ook bij VCS zo zou kunnen zijn. Ik zou zeggen, check het Reageren
M4X Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Je 'criminal rating' breng je niet alleen omhoog door mensen te vermoorden maar ook door andere dingen. Als je cheat zul je zien dat je criminal rating langzamerhand omlaag gaat, om vervolgens in de min te staan. Hoe meer je cheat, hoe lager je rang zal uitvallen. Je hebt zelfs een paar rangs die je alleen kan krijgen als je cheat, dit zijn: Untrustworthy Embarrassment Hacker Cheater Total Liar The Don of all Liars The Don of all Liars wordt je dus wanneer je heel veel cheat. In het spel heeft het verder geen gevolgen, maar dat is vrijwel hetzelfde met een positieve criminal rating. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 daarom ben ik dus altijd the don of all liars ^^ >>> Door SummerBase: Laat deze berichten gelieve achterwegen, want dit heeft niet echt een toevoeging tot dit of een ander topic, als er niet naar gevraagd wordt.<<< Reageren
Sunray Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb denk ik teveel gecheat lol ik ben the don of all liars. Maar bedankt ik heb me antwoord gekregen. Reageren
ricaboy Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Eyy ik ben hier nieuw op dit forum van gta maar ik heb net de 100% savegame gedouwnload maar ik snap niet hoe je het kan laten werken heb alles al geprobeert wie kan mij helpen ??? Ricaboy! Alvast bedankt. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Eyy ik ben hier nieuw op dit forum van gta maar ik heb net de 100% savegame gedouwnload maar ik snap niet hoe je het kan laten werken heb alles al geprobeert wie kan mij helpen ??? Ricaboy! Alvast bedankt. In een ander topic staat hoe je de download kunt laten werken. Het gaat om dit topic. Je moet dan uit deze topic deze post doorlezen. In die post staat een verwijzing naar een andere post die uitleg geeft over hoe je makkelijk een Savegame kunt laten werken en er staat nog een alternatief over hoe je een Savegame kunt laten werken. Als je Winrar niet hebt, dan kun je Winrar hier downloaden. Reageren
ricaboy Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Eyy ik ben hier nieuw op dit forum van gta maar ik heb net de 100% savegame gedouwnload maar ik snap niet hoe je het kan laten werken heb alles al geprobeert wie kan mij helpen ??? Ricaboy! Alvast bedankt. In een ander topic staat hoe je de download kunt laten werken. Het gaat om dit topic. Je moet dan uit deze topic deze post doorlezen. In die post staat een verwijzing naar een andere post die uitleg geeft over hoe je makkelijk een Savegame kunt laten werken en er staat nog een alternatief over hoe je een Savegame kunt laten werken. Als je Winrar niet hebt, dan kun je Winrar hier downloaden. Ik heb alles al geprobeerd maar als vcs laad kom ik weer in het begin wat moet je dan doen het spel in laden maar als ik dat probeer te doen staat ie er niet tussen! toch bedankt voor je reactie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb alles al geprobeerd maar als vcs laad kom ik weer in het begin wat moet je dan doen het spel in laden maar als ik dat probeer te doen staat ie er niet tussen! toch bedankt voor je reactie Ik zal het je nog een keer uitleggen. Stel je voor, je download een savegame met de naam 'ULES00502S92F0'. Pak het bestand dan eerst uit, want een savegame is meestal nog ingepakt. Je kan hem uitpakken door er met je rechtermuisknop op te klikken, en te kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. Hiervoor moet je wel WinRar hebben. Je krijgt dan een geel mapje met de naam 'ULES00502S92F0'. Verbind je PSP dan met de PC door de USB-kabel. Ga dan naar de map 'PSP/SAVEDATA' en kopieer het mapje naar die map. Als je dit gewoon doet, moet je de savegame kunnen kiezen in het menu. That's it... PS: Wil je ook een back-up van je huidige savegame, doe dan dit: Ga dan naar de map 'PSP/SABEDATA' en zoek de map met de naam 'ULES00502S92F0' op. Wijzig de naam naar bijvoorbeeld 'back-upULES00502S92F0' en voeg de nieuwe savegame toe. Als je zat bent van je gedownloade savegame verwijder je diet, en hernoem je 'back-upULES00502S92F0' naar 'ULES00502S92F0'. Ik hoop dat je het nu snapt? Reageren
ricaboy Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb alles al geprobeerd maar als vcs laad kom ik weer in het begin wat moet je dan doen het spel in laden maar als ik dat probeer te doen staat ie er niet tussen! toch bedankt voor je reactie Ik zal het je nog een keer uitleggen. Stel je voor, je download een savegame met de naam 'ULES00502S92F0'. Pak het bestand dan eerst uit, want een savegame is meestal nog ingepakt. Je kan hem uitpakken door er met je rechtermuisknop op te klikken, en te kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. Hiervoor moet je wel WinRar hebben. Je krijgt dan een geel mapje met de naam 'ULES00502S92F0'. Verbind je PSP dan met de PC door de USB-kabel. Ga dan naar de map 'PSP/SAVEDATA' en kopieer het mapje naar die map. Als je dit gewoon doet, moet je de savegame kunnen kiezen in het menu. That's it... PS: Wil je ook een back-up van je huidige savegame, doe dan dit: Ga dan naar de map 'PSP/SABEDATA' en zoek de map met de naam 'ULES00502S92F0' op. Wijzig de naam naar bijvoorbeeld 'back-upULES00502S92F0' en voeg de nieuwe savegame toe. Als je zat bent van je gedownloade savegame verwijder je diet, en hernoem je 'back-upULES00502S92F0' naar 'ULES00502S92F0'. Ik hoop dat je het nu snapt? Het spijt me maar ik heb nu echt alles geprobeert maar het lukt me niet hij komt er niet bij te staan en als ik heb er wel bij heb staan bij hulp progamma voor opgeslagen data kan die hem in het spel niet vinden :(:( PS: ik heb me spel in duitsland gekocht maak dit wat uit? Bewerkt: 4 augustus 2007 door ricaboy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb alles al geprobeerd maar als vcs laad kom ik weer in het begin wat moet je dan doen het spel in laden maar als ik dat probeer te doen staat ie er niet tussen! toch bedankt voor je reactie Ik zal het je nog een keer uitleggen. Stel je voor, je download een savegame met de naam 'ULES00502S92F0'. Pak het bestand dan eerst uit, want een savegame is meestal nog ingepakt. Je kan hem uitpakken door er met je rechtermuisknop op te klikken, en te kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. Hiervoor moet je wel WinRar hebben. Je krijgt dan een geel mapje met de naam 'ULES00502S92F0'. Verbind je PSP dan met de PC door de USB-kabel. Ga dan naar de map 'PSP/SAVEDATA' en kopieer het mapje naar die map. Als je dit gewoon doet, moet je de savegame kunnen kiezen in het menu. That's it... PS: Wil je ook een back-up van je huidige savegame, doe dan dit: Ga dan naar de map 'PSP/SABEDATA' en zoek de map met de naam 'ULES00502S92F0' op. Wijzig de naam naar bijvoorbeeld 'back-upULES00502S92F0' en voeg de nieuwe savegame toe. Als je zat bent van je gedownloade savegame verwijder je diet, en hernoem je 'back-upULES00502S92F0' naar 'ULES00502S92F0'. Ik hoop dat je het nu snapt? Het spijt me maar ik heb nu echt alles geprobeert maar het lukt me niet hij komt er niet bij te staan en als ik heb er wel bij heb staan bij hulp progamma voor opgeslagen data kan die hem in het spel niet vinden :(:( PS: ik heb me spel in duitsland gekocht maak dit wat uit? JA volgens mij maakt dat wel wat uit...nu moet je volgens mij een 100% savegame downloaden op een duitse site:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.