Jump to content

SAMI autos instellen voor gemodde sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Yu,

De titel is wat onduidelijk maar ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel.

Kijk ik heb 2 SA's op m'n pc 1 gemodde en 1 gewone om SA-MP te spelen nu heb ik SAMI nodig voor de San Andreas Modern Mod te instaleren en m'n gemodde versie staat gewoon in een map op mijn bureablad SAMI stel de auto's in in de standaard map om hem te instaleren (dus mijn versie die ik ongemod wil houden) dat is dus deze

map:C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas maar ik wel dat SAMI het in de map op mijn bureablad instaleert installeert (de SA die ik wil modden)maar ik kan alleen de path veranderen waar SAMI zelf geinstaleerd word en niet waar SAMI de auto's gaat veranderen dus SAMI kan alleen auto's veranderen in mijn versie die ik ongemod wil houden (deze map dus zoals ik al eerder heb gezegt:C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas)

Dus hoe moet ik de path veranderen waar SAMI de auto's instaleerd?

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Dat gaat geloof ik niet, maar ik weet wel een andere manier. Zet de ungemodde SA voor even op het bureaublad en de gemodde even in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Installeer de San Andreas Modern Mod en zet dan alles weer terug (ungemodde in Program Files, gemodde op bureaublad). Als het goed is heb je de San Andreas Modern Mod dan op de gemodde geinstalleerd.

Bewerkt: door Donald F. Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...