Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 dat die B Dup http://nl.wikigta.org/wiki/Image:B_Dup.PNG daar te zien dat die stem heeft van de rapper ''The Game'' heeft iemand anders dat ook gemerkt? en is het ook echt ingesproken door The Game ? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 De voice-actor is inderdaad 'The Game'. Het staat op Wikigta en op andere site's, dus geen twijfel mogelijk Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) ik geloof het wel ik had het ergens gelezen O Blizzard Was eerder Bewerkt: 24 juli 2007 door indo1991 Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Volledige Cast En ja, ik was er al achter voor ik het spel had, maar herkende het al meteen. Bewerkt: 24 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) En voor de volgende die zo'n vraag hebben: Kijk eens achter in het boekje wat je bij het spel krijgt geleverd. Daar staan alle personages met hun stem in. Wooooow spammerdespamspam. Bewerkt: 25 juli 2007 door JeGe Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 de stem is ingesproken door jayceon'the game'taylor. Een afro-amerikaanse rapper-acteur die geboren is in compton(ganton) Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 En voor de volgende die zo'n vraag hebben: Kijk eens achter in het boekje wat je bij het spel krijgt geleverd.Daar staan alle personages met hun stem in. Hebben PS2ers dat boekje ook dan? Een vriend zei eens tegen mij dat alleen PCers zo'n boekje kregen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 En voor de volgende die zo'n vraag hebben: Kijk eens achter in het boekje wat je bij het spel krijgt geleverd.Daar staan alle personages met hun stem in. Hebben PS2ers dat boekje ook dan? Een vriend zei eens tegen mij dat alleen PCers zo'n boekje kregen. zon boekje met allemaal zon schijtreclame erin? ja dat hebbe wij ook ^^ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Maar volgens mij verschillen de boekjes toch wel een beetje, want ik ken een PS2-er en die heeft zo een klein, dun, geniet boekje in het Engels, maar ik heb een dik kartonnen boekje in het Nederlands. Screen komt nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.