Jump to content

Problemen met uploaden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik iets wil uploaden, dan lukt dat niet meer. Ik heb bagger internet, maar eerst lukte het wel, dus daar ligt het niet aan denk ik. Nu kan ik geneens een sig meer uploaden... Bv. met Imageshack, dan komt er dit te staan als hij hem wil uploaden:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over

enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw

computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

En met FileDen duurt het ook uren. Weet iemand een oplossing, ik word er namelijk een beetje gek van. Alvast bedankt!

Edit: Sorry als dit fout staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.

Bewerkt: door Tunix

kijk ff op java wordt toegestaan (Dat was bij mij het probleem) en ik neem aan dat je dus Firefox gebruikt? probeer het anders ff op IE of andersom

EDIT : dan weet ik khet ook nie :/

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:
kijk ff op java wordt toegestaan (Dat was bij mij het probleem) en ik neem aan dat je dus Firefox gebruikt? probeer het anders ff op IE of andersom

Java is toegestaan op FF en IE. En op IE doet hij het ook niet, dan kan de pagina niet worden weergegeven...

Geplaatst:
Als ik iets wil uploaden, dan lukt dat niet meer. Ik heb bagger internet, maar eerst lukte het wel, dus daar ligt het niet aan denk ik. Nu kan ik geneens een sig meer uploaden... Bv. met Imageshack, dan komt er dit te staan als hij hem wil uploaden:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over

enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw

computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

En met FileDen duurt het ook uren. Weet iemand een oplossing, ik word er namelijk een beetje gek van. Alvast bedankt!

Edit: Sorry als dit fout staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.

Kun je wel uploaden als je van een Linux Live CD/USB stick gestart bent?

Geplaatst:

Een wat? Sorry maar daar heb ik geen verstand van. En ik hou het liever bij Windows, als je het niet erg vindt. ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat je even als je een Router hebt de directe verbinding moet aan sluiten, dus buiten om de Router, als dit niet werkt, even een ander kabeltje pakken, vaak kan er een fout in de kabel zitten, of je router is kapot, dit zijn enkele mogelijk heden, ik zou die even na kijken. :Y

Geplaatst:
Ik denk dat je even als je een Router hebt de directe verbinding moet aan sluiten, dus buiten om de Router, als dit niet werkt, even een ander kabeltje pakken, vaak kan er een fout in de kabel zitten, of je router is kapot, dit zijn enkele mogelijk heden, ik zou die even na kijken. :Y

We hebben geen router. Maar als ik terug kom van vakantie koop ik er wel één. Bedankt! :)

Geplaatst:

Een wat? Sorry maar daar heb ik geen verstand van. En ik hou het liever bij Windows, als je het niet erg vindt. ^_^

Op bijvoorbeeld Ubuntu.com kun je een cd downloaden.

Die kun je op een CD branden. Dan kun je van die cd opstarten en gewoon je computer gebruiken als linux systeem.

Als je herstart en de cd eruit haalt, is het net alsof die cd er nooit ingezeten heeft.

Geplaatst:
Hij zei net zelf dat hij het liever houdt bij Windows :duh:

Het is wel veel lastiger om een Windows Live CD te maken.

En legaal is dat al helemaal niet mogelijk.

Geplaatst:

Maar ik heb geen zin om alles weer opnieuw te installeren, en ik neem aan dat het niet aan mijn besturingssysteem kan liggen, maar gewoon iets met mijn internet/modem.

Geplaatst:
Maar ik heb geen zin om alles weer opnieuw te installeren, en ik neem aan dat het niet aan mijn besturingssysteem kan liggen, maar gewoon iets met mijn internet/modem.

Om zeker te weten dat het niet aan je OS ligt, moet je dus een live cd proberen.

En je hoeft niets opnieuw te installeren.

Geplaatst:

Om zeker te weten dat het niet aan je OS ligt, moet je dus een live cd proberen.

En je hoeft niets opnieuw te installeren.

En wat is een Live CD?

Een live cd is een cd met een besturings systeem op geïnstalleerd als je deze insteekt kan je een ander besturingssysteem gebruiken zonder iets te instaleren.

Ik ben er 99% zeker van dat het niet aan de OS ligt want dat heeft er gewoon niets mee te maken, als je draadloos internet gebruikt kan je even kijken of je een slechte verbinding hebt moest je geen draadloos internet hebben dan zou ik eens kijken of alles goed is met je kabel. Zijn er nog andere mensen in huis die hetzelfde probleem hebben of juist helemaal nergens last van hebben?

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:
Een live cd is een cd met een besturings systeem op geïnstalleerd als je deze insteekt kan je een ander besturingssysteem gebruiken zonder iets te instaleren.

Ik ben er 99% zeker van dat het niet aan de OS ligt want dat heeft er gewoon niets mee te maken, als je draadloos internet gebruikt kan je even kijken of je een slechte verbinding hebt moest je geen draadloos internet hebben dan zou ik eens kijken of alles goed is met je kabel. Zijn er nog andere mensen in huis die hetzelfde probleem hebben of juist helemaal nergens last van hebben?

We hebben geen draadloos internet, en we hebben maar één computer waar internet op zit. Ik heb net gekeken of alle draadjes er goed in zaten, en dat was het geval. Maar ik koop na de vakantie wel een nieuwe ethernet-kabel ofzo en dan kijk ik wel verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...