S()nny Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik weet niet of het helpt hoor ik kon ook een keer niet meer uploaden en ik wist toen ook niet wat er aan de hand was maar toen deed ik ff Browsgeschiedenis verwijderen en toen deed ie het wel weer weet niet of het helpt gr S()nny Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik weet niet of het helpt hoor ik kon ook een keer niet meer uploadenen ik wist toen ook niet wat er aan de hand was maar toen deed ik ff Browsgeschiedenis verwijderen en toen deed ie het wel weer weet niet of het helpt gr S()nny Heb ik al zovaak gedaan. Maar bedankt voor je reactie. Reageren
ifc3 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 En wat is een Live CD? Een CD. Meestal om een besturingssysteem live te laten draaien vanaf cd (of DVD). Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 En wat is een Live CD? Een CD. Meestal om een besturingssysteem live te laten draaien vanaf cd (of DVD). Heeft Argon ook al uitgelegd ja. Maar als ik terug kom van vakantie, koop ik eerst een nieuwe kabel, dan zien we wel verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.