fiestakilla Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Heeft iemand de file script.img van gta sa voor mij want ik had de noobmod gedownlaod maar heb vergeten me file te backpen wilt iemadn hem voor me uploaden a.u.b. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Ja kan even in deze tutorail kijken, dan moet je 'dit bestandje' downloaden. Je moet wel weten welke versie je hebt: Heb je V1 dan moet je die script.img downloaden die staat bij ''Ik heb versie 2.00 en wil ook savegames van versie 1.00 kunnen spelen.'' , heb je V2 moet je 'dit bestandje' downloaden bij ''Ik heb versie 1.00 en wil ook savegames van versie 2.00 spelen.''. Succes. Bewerkt: 24 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
fiestakilla Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ja kan even in deze tutorail kijken, dan moet je 'dit bestandje' downloaden. Je moet wel weten welke versie je hebt: Heb je V1 dan moet je die script.img downloaden die staat bij ''Ik heb versie 2.00 en wil ook savegames van versie 1.00 kunnen spelen.'' , heb je V2 moet je 'dit bestandje' downloaden bij ''Ik heb versie 1.00 en wil ook savegames van versie 2.00 spelen.''.Succes. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.