sharony Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 eej,, ik ben nu op het 2de eiland en nu zit er dus zon raar rood vierkantje,, ''player targer'' het is al de derde keer dat ik bij het 2de eiland ben moest elke keer overnieuw beginnen omdat ik de cheatdevice er op had gezet maar ik kan me bij de 2de keer niet herrineren dat dat vierkantje er ook was. groetjes sharony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) eej,,ik ben nu op het 2de eiland en nu zit er dus zon raar rood vierkantje,, ''player targer'' het is al de derde keer dat ik bij het 2de eiland ben moest elke keer overnieuw beginnen omdat ik de cheatdevice er op had gezet maar ik kan me bij de 2de keer niet herrineren dat dat vierkantje er ook was. groetjes sharony Als je het kaartje hebt, dan kan je op drukken om dat vierkantje te activeren. Die kan je dan op je mapje zien linksonder en dan kan je hem bv. gebruiken om naar een bepaalde plek te rijden, zodat je niet de hele tijd op je kaart moet kijken. Als je weer op drukt bij je kaart is 'ie weer weg. Bewerkt: 24 juli 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sharony Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 eej,,ik ben nu op het 2de eiland en nu zit er dus zon raar rood vierkantje,, ''player targer'' het is al de derde keer dat ik bij het 2de eiland ben moest elke keer overnieuw beginnen omdat ik de cheatdevice er op had gezet maar ik kan me bij de 2de keer niet herrineren dat dat vierkantje er ook was. groetjes sharony oh ok bedankt groetjes sharony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.