Neville Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik heb na al die tijd nog steeds dezelfde ouwe 0.1b versie, en ik weet dat SA:MP gestopt is... triest... Maar ik kan nou niet eens verbinding maken met een server! Ik krijg alleen in de game te zien: "Connecting to xx.xxx.xx.xxx..." Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Ligt het misschien aan de versie die ik heb? Voordat SA:MP uit de lucht was kon ik gewoon nog mijn oudere versie van de SA:MP client gebruiken... Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dat licht aan de versie die j hebt gedownload de nieuwe is 0.2.1 en jij hebt 0.1 er is ook al een 0.2 dus je loopt aardig achter.. MVG:gekkieJ01 Reageren
Neville Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Dat licht aan de versie die j hebt gedownload de nieuwe is 0.2.1 en jij hebt 0.1 er is ook al een 0.2 dus je loopt aardig achter..MVG:gekkieJ01 Waar kan ik de nieuwste versie dan nog vinden? De site van SA:MP is weg... Reageren
Argon Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Klik hier deze rar heb ik gemaakt er zit een windows server in een linux server en ook een windows client (v0.2.1) Reageren
Neville Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Klik hier deze rar heb ik gemaakt er zit een windows server in een linux server en ook een windows client (v0.2.1) Neem ik mee bedankt! Maar nu de masterserver weer online is kan ik zelfs met mij ouwe clientje weer connecten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.