joopykoopy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik zoek gta mafia story's voor vc ik weet het het is al een hele tijd voor sa maar ik kan me de tijd nog herineren en naarmate san andreas niet op mijn pc wil moet ik haast wel die voor vc hebben jah als iemand hem nog heeft zou die hem dan kunnen uploaden en een link platsen of als er nog ergens een levende download link is die dan willen posten? Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 We zijn al een tijdje overgestapt van VC naar SA (een half jaar?). En we zijn in die tijd helemaal opnieuw begonnen, wat betekend dat het in SA er heel anders uitziet en de VC versie erg outdated is. Toen de beta uitgebracht was, was Mafia Stories ook nog in de maak voor VC dus er zijn veel stukken gewoon leeg. De vorige link was gehost op SA-Modding.com, maar dat domein is vervallen dus hij staat niet meer online. Gelukkig had ik hem nog op mijn harde schijf staan en heb ik hem even naar mijn server geupload. Download MS 0.4 Beta for VC. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
joopykoopy Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ok hartstikke bedankt wand een half jaar geleden als ik toen wat downloade ging het altijd fout had de mod toen ook ge download maarja was fout maar nu doet mijn pc het goed dus niks mis bedankt voor de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.