feenstra90 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik had eerst problemen met mijn video kaart , nu nog maar ik heb een aantal andere auto`s toegevoegd, o.a peugeot 205 206 206 hdi etc maar als ik in de garage ben en wil er een spoiler of andere lampen op doen, crasth het spel, nu wel heb ik gelezen voor een patch maar die wil mijn sa.exe niet overschrijven ofzo ? Dus wat kan ik nu doet ? Enne, ff tussen door, is er ook een mogelijk heid om op vista sa te spelen.. ? Reageren
Indycar series Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Ik had eerst problemen met mijn video kaart , nu nogmaar ik heb een aantal andere auto`s toegevoegd, o.a peugeot 205 206 206 hdi etc maar als ik in de garage ben en wil er een spoiler of andere lampen op doen, crasth het spel, nu wel heb ik gelezen voor een patch maar die wil mijn sa.exe niet overschrijven ofzo ? Dus wat kan ik nu doet ? Enne, ff tussen door, is er ook een mogelijk heid om op vista sa te spelen.. ? Vraag 1: Nee dit kan niet,omdat het de orginele auto's niet meer zijn.Dan zal het spel zeker crashen.Het enige wat je volgens mij kunt doen,is een programma downloaden/kopen waarmee je dit kunt aanpassen. Vraag 2: Dit zou ik niet weten. Bewerkt: 24 juli 2007 door Indycar series Reageren
feenstra90 Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Vraag 1: Nee dit kan niet,omdat het de orginele auto's niet meer zijn.Dan zal het spel zeker crashen.Het enige wat je volgens mij kunt doen,is een programma downloaden/kopen waarmee je dit kunt aanpassen. Vraag 2: Dit zou ik niet weten. Heb je mss ook een naam van een programma die dat kan ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Nog even die vraag met betrekking op Vista, volgens mij levert dit geen problemen op. Ik ken mensen die GTA gewoon op Vista hebben gespeeld, zonder problemen welteverstaand. Het is echter wel zo dat Vista even wat langer doet over het laden en starten van een spel, maar dat je moet dan maar voor lief nemen. Overigens raad ik je aan in het modding-forum te vragen over het aanpassen van bestanden en dergelijke. Daar kunnen ze je vast verder helpen! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik had eerst problemen met mijn video kaart , nu nogmaar ik heb een aantal andere auto`s toegevoegd, o.a peugeot 205 206 206 hdi etc maar als ik in de garage ben en wil er een spoiler of andere lampen op doen, crasth het spel, nu wel heb ik gelezen voor een patch maar die wil mijn sa.exe niet overschrijven ofzo ? Dus wat kan ik nu doet ? Enne, ff tussen door, is er ook een mogelijk heid om op vista sa te spelen.. ? Als je een spoiler of lampen erop wilt zetten en het spel crasht dan kan het zijn dat de wagen geen dummys heeft voor de spoiler en lampen. De dummys zetten de de spoilers op de goede plek maar dat ontbreekt dus zal je spel crashen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.