Jump to content

Teken de petitie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo daar,

Velen van jullie hebben het treurige nieuws al gehoord; sa-mp gaat stoppen.

Ik vraag jullie allemaal om een petitie te tekenen. Het doel van de petitie is uiteraard sa-mp online te houden. Misschien heeft het nut, misschien niet.

KLIK HIER OM NAAR DE PETITIE TE GAAN

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar vind dit een beetje onzin aangezien er toch gewoon onofficiele servers open blijven om op te spelen. Dus blijft SA:MP gedeeltelijk online. En ik denk dat het bijna geen zin heeft om een petitie te tekenen maar als je het zo graag wil; wie houd je tegen :schater: Hmm , veel mensen hebben al gestemt , heb ik ook maar gedaan want vond het anyway toch een goeie Multiplayer Mod.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Lees dit bericht het is zonder overleg door één iemand ik dacht de hoofd developer gedaan dus als de rest van het team die petitie ziet zullen ze misschien wel van gedacht veranderen.

Ik had hem in iedergeval al even tetekend (er waren toen rond de 950 "handtekeningen") ik vindt het wel goed dat er ondertussen al 1500 handtekeningen zijn. Dit gaat echt de goede weg op met al die handtekeningen. :Y

Geplaatst:

Ook dit topic is naar mijn mening wat overbodig. Alles kan makkelijk in 1 topic gegooid worden. ;)

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...