peter99 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™ Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn? Reageren
peter99 Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn? IE ingebouwd ? waardan ? Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb al lang een eigen domeinnaam maar ik zoek een uploadprogje, ze raadde me WS_ftp aan maar dat is niet compatible voor vista ultimate™Weet iemand een goede uploadprogramma ? Alvast bedankt M$ IE of Filezilla? En DreamWeaver heeft dat toch ook ingebouwd? En sinds wanneer moet zo'n progje compatible zijn? IE ingebouwd ? waardan ? IE -> internet explorer DreamWeaver heeft een functie om automatisch bijgewerkte bestanden te uploaden. Dat kun je instellen bij site manager. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb zelf ook vista, en gebruik daarbij, smart ftp Ik hoop dat je geholpen bent... Reageren
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Dat had ik voor de crash van me pa's computer ook, lang voordat ik een eigen computer kreeg Was wel erg vaag , kon geen verbinding krijgen terwijl alles ingevuld was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.