JeGe Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Wie heeft een linkje voor een website waar veel Maps(extra eilandjes enz) staan waar je geen IMG tool voor nodig hebt en die makkelijk te instaleren zijn? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 Wie heeft een linkje voor een website waar veel Maps(extra eilandjes enz) staan waar je geen IMG tool voor nodig hebt en die makkelijk te instaleren zijn?Alvast bedankt probeer eens www.thegtaplace.com en www.gtagarage.com als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Wie heeft een linkje voor een website waar veel Maps(extra eilandjes enz) staan waar je geen IMG tool voor nodig hebt en die makkelijk te instaleren zijn?Alvast bedankt Het is (bijna) onmogelijk maps te vinden die geen .dff en .txd files gebruiken, dus ik zeg, download gewoon een img tool!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Daar is GTAinside het beste voor, want hun zijn in dat soort dingen erg uitgebreid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 ik heb een keer geprobeerd om eilandje erbij te krijgen met img-tool maar de acces is denied. bij freeway veranderen. ik klik bij imgtool op de freeway met rechter-muisknop en dan replace en dan op het andere bestand en dan is de acces denied, geen idde hoe het komt maar verder lijkt het me moeilijk om zonder img-tool dat te fixen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 ik heb een keer geprobeerd om eilandje erbij te krijgen met img-tool maar de acces is denied.bij freeway veranderen. ik klik bij imgtool op de freeway met rechter-muisknop en dan replace en dan op het andere bestand en dan is de acces denied, geen idde hoe het komt maar verder lijkt het me moeilijk om zonder img-tool dat te fixen Dat kan eraan liggen dat ''Alleen lezen'' nog aan staat. Ga naar C ->Program Files -> Rockstar Games. Klik met de rechtermuisknop op de map van Vice City. Vink alleen lezen uit en probeer het nog eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 heb ik gedaan maar moet eerst ff weer proberen ik ga zou nsel mogelijk verslag uitbrengen nog bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 ik heb net gekeken maar nog steeds staat er file acces denied Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 ik heb net gekeken maar nog steeds staat er file acces denied Het is gewoon beter eerst de Delete functie te gebruiken en dan de Add functie. Replace wil vaak niet werken. (zoals bij jouw) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 het is nu wel gelukt alleen nog 1 vraag:hoe groot is het gta3.img bestand als je nog niks hebt verandert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 het is nu wel gelukt alleen nog 1 vraag:hoe groot is het gta3.img bestand als je nog niks hebt verandert? Ik heb even gekeken er dit stond er: 319.812 Kb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 bedankt, ik heb namelijk een mod die alle freeways rode of blauwe vlammen geeft en de bestanden moest ik dus vervangen met de orginele en dat wou niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.