gammie_ Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Beste leden, heb vanmiddag een Trust cp-2100 aangeschaft... Alleen is het beeld heel erg wazig, je ziet alleen de kleuren maar voorwerpen (mijzelf) zie je nauwelijks/vaag... Ik heb al geprobeerd met bepaalde instellingen te veranderen, maar heeft geen effect... De software heb ik geïnstalleerd, maar het veranderd niet, terwijl recensies/reviews juist goed spreken kwa beeld over deze webcam. Hoe los ik dit op? Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Beste leden,heb vanmiddag een Trust cp-2100 aangeschaft... Alleen is het beeld heel erg wazig, je ziet alleen de kleuren maar voorwerpen (mijzelf) zie je nauwelijks/vaag... Ik heb al geprobeerd met bepaalde instellingen te veranderen, maar heeft geen effect... De software heb ik geïnstalleerd, maar het veranderd niet, terwijl recensies/reviews juist goed spreken kwa beeld over deze webcam. Hoe los ik dit op? Er zit mischien een ringetje om de lens waarmee je de scherpte kunt instellen? Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Of een plastic bescherm dingetje (zoals bij mij het geval was)? Daar ben ik uren mee bezig geweest . Bewerkt: 24 juli 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Beste leden,heb vanmiddag een Trust cp-2100 aangeschaft... Alleen is het beeld heel erg wazig, je ziet alleen de kleuren maar voorwerpen (mijzelf) zie je nauwelijks/vaag... Ik heb al geprobeerd met bepaalde instellingen te veranderen, maar heeft geen effect... De software heb ik geïnstalleerd, maar het veranderd niet, terwijl recensies/reviews juist goed spreken kwa beeld over deze webcam. Hoe los ik dit op? Er zit mischien een ringetje om de lens waarmee je de scherpte kunt instellen? Dat was het inderdaad Ik moest aan het lensje draaien om hem op scherp te stellen. Bedankt voor jullie tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.