Jump to content

Nieuwe screens uit magazine


GTA-Larsman

Recommended Posts

heb nieuwe screens van GTA IV gevonden......kwaliteit is niet goed....reden hiervoor is dat de afbeeldingen zijn gescand uit een gamemagazine.....

Screens verwijderd.

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

heb nieuwe screens van GTA IV gevonden......kwaliteit is niet goed....reden hiervoor is dat de afbeeldingen zijn gescand uit een gamemagazine.....

xxx

gta6.jpg

Sorry hoor,maar scans zijn hier verboden....

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is zo en bovendien staan er allemaal kruisjes. maar dat kan ook aan mijn pc liggen.

Ik ook en als ik de link volg staat er:

Authorization Required

Access denied. Please click on the back button to return to the former page.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is zo en bovendien staan er allemaal kruisjes. maar dat kan ook aan mijn pc liggen.

Ik ook en als ik de link volg staat er:

Authorization Required

Access denied. Please click on the back button to return to the former page.

dat komt er volgens mij op neer dat ze nog moeten worden uitgebracht en daarom de toegang geweigerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik ook, maar toch voeg ik nog even toe dat de foto's van GTA-larsman al reeds bekend zijn (na een tijdje beginnen ze bij mij te laden), ze staan ook al in het feiten-topic. Snap je nog steeds niet welke foto's ik bedoel, kijk bijvoorbeeld xxx.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik ook, maar toch voeg ik nog even toe dat de foto's van GTA-larsman al reeds bekend zijn (na een tijdje beginnen ze bij mij te laden), ze staan ook al in het feiten-topic. Snap je nog steeds niet welke foto's ik bedoel, kijk bijvoorbeeld xxx.

in het feiten topic zijn ze inmiddels alweer weggehaalt hoor en dat is natuurlijk omdat ze ingescand zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom wij hier geen scans van tijdschriften mogen plaatsen. Andere sites en fora doen dit namelijk wel. En die tijdschriften gaan volgens mij niet elke forum uitkammen om hun scans te vinden en ons aan te klagen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb. Maar ik vind wat dit betreft dat wij vrij zielig bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom wij hier geen scans van tijdschriften mogen plaatsen. Andere sites en fora doen dit namelijk wel. En die tijdschriften gaan volgens mij niet elke forum uitkammen om hun scans te vinden en ons aan te klagen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb. Maar ik vind wat dit betreft dat wij vrij zielig bezig zijn.

ik vind het ook maar...regels zijn regels :puh: en ik vind deze forum nogal vet dus ik will liever niet verbannen worden:P

maar als rockstar nou de screems in de tijdschriften doen waarom kunnen ze dat niet gelijk op de site zetten? wel zo handig denk ik zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom wij hier geen scans van tijdschriften mogen plaatsen. Andere sites en fora doen dit namelijk wel. En die tijdschriften gaan volgens mij niet elke forum uitkammen om hun scans te vinden en ons aan te klagen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb. Maar ik vind wat dit betreft dat wij vrij zielig bezig zijn.

het mag gewoon niet en wij zijn gewoon een forum waar alles volgens de regels gaat en iedereen op zijn fouten wordt gecorigeert

EDIT: zo in de vakantie periode zijn de moderators niet meer zo actief mischien moeten we ze af en toe maar helpen door bijvoorbeeld een pb'tje te sturen als je wat ziet wat niet mag.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom wij hier geen scans van tijdschriften mogen plaatsen. Andere sites en fora doen dit namelijk wel. En die tijdschriften gaan volgens mij niet elke forum uitkammen om hun scans te vinden en ons aan te klagen. Corrigeer me gerust als ik het mis heb. Maar ik vind wat dit betreft dat wij vrij zielig bezig zijn.

het mag gewoon niet en wij zijn gewoon een forum waar alles volgens de regels gaat en iedereen op zijn fouten wordt gecorigeert

EDIT: zo in de vakantie periode zijn de moderators niet meer zo actief mischien moeten we ze af en toe maar helpen door bijvoorbeeld een pb'tje te sturen als je wat ziet wat niet mag.

dat is wel een goed idee! misschien kunnen we dat wel doen ja :) laten we ook zien dat we overal voor klaar staan:)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: zo in de vakantie periode zijn de moderators niet meer zo actief mischien moeten we ze af en toe maar helpen door bijvoorbeeld een pb'tje te sturen als je wat ziet wat niet mag.

Sorry? Is 10 uur per dag niet voldoende? :duh:

Overigens ook aan iedereen het verzoek om zich niet te bemoeien met topics waar vanaf het begin al duidelijk is dat er een slot op komt. Nou zijn er in feiten 13 spamposts, waarvan er ook nog een aantal gewoon de dingen die verboden zijn quoten. Dit is minstens zo erg als het openen van zo'n topic!

Closed, uitleg lijkt me niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...