Gta Soldier Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Welke gta heeft het mooiste intro volgens jullie? GTA San Andreas GTA Vice City GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA 3 Zelf vind ik de intro van Vice City het mooist daar zit tenminste actie in. Bewerkt: 24 juli 2007 door grand theft auto online Reageren
mathi Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Welke gta heeft het mooiste intro volgens jullie?GTA San Andreas GTA Vice City GTA Vice City Stories GTA Liberty City Stories GTA 3 san andreas, zalige beat, mooie screens Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Je kon beter een Poll aanmaken met De Gtagames Ik denk dat dit toch beter past bij het None Of The Above Forum.Ik vind ^De Sanandreas Intro wel mooi^ ,Je voelt gewoon welk verhaal er achter zit en Die gangster muziek erbij past Bewerkt: 24 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Bedoel je het filmpje met de muziek en wat namen, of bedoel je het filmpje dat de inleiding van het spel geeft. Voor het eerste vind ik LCS echt wel het best, want dat melodietje is gewoon het beste! Voor het 2de vind ik Vice City toch wel het best. Omdat Vice City de beste Storyline heeft en dat toch wel mooi is... Reageren
Gta Soldier Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Het gaat over de inleiding Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 hmmm moeilijk. Ik vond die van GTAIII en Vice City wel vet , beetje actie. Die van GTA SA vind ik een beetje afgezaagd en van LCS en VCS weet ik niet Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 De mooiste intro vind ik GTA 3 met de bom op die brug en die overval En de spannendste intro die van Vice City met de deal. Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Absoluut de intro van GTA Vice City. De aanloop voor een prachtig GTA-verhaal met vele spannende momenten. De sfeer erin is erg grimmig, wat het met de spectaculaire actie helemaal afmaakt. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) Die van GTA: Vice City Stories, die maakt me elke keer weer blij en brengt me direct in de ''GTA-sfeer''. Bovendien vind ik dat de muziek van die intro Vice City het allerbest uitbeeldt met dat zonnige en vrolijke melodie . Bewerkt: 24 juli 2007 door Kinzorro Reageren
JeGe Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Vraag me niet waarom maar ik vind de intro van Vice City wel wat vets hebben. Dus ik ga voor Vice City Maar die van gta3 staat me bijna gelijk met die van Vice City. Ook geweldig met die bankoverval. Bewerkt: 25 juli 2007 door JeGe Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik vindt eigenlijk geen een intro echt mooi maar wat ik van filmpjes zag zag Grand Theft Auto: Liberty City Stories er wel vet uit dat je hem uit zo'n bus ziet stappen met zo'n vet achtergrond nummer. Ik heb het spel zef niet dus kan het niet met 100 % zeggen. Anders denk ik wel Grand Theft Auto 3 omdat die brug best vet explodeert. Reageren
Gino99 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik vind die van Gta 3 en Gta VC het beste! .Allebei dikke actie,en een goed begin verhaal .De storylines zijn allebei geweldig Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik vind die van VCS ook wel tof maar de soundtrack echt slecht! van GTA SA en gta VC vind ik soundtrack echt dope Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Die van GTA Vice City , San Andreas heeft zo'n waardeloos verhaal , en de andere GTA's gaan wel. In GTA Vice City zit actie in de Intro. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik vind de beste intro van GTA VCS een leuke lied is er in intro en ook goede plaatjes. Die muziek past ook goed bij de intro vind ik. Die trailers van die andere GTA's zijn niet zo goed. Geen goede liedjes en je ziet dan alleenmaar mensen op straat. En de trailer van GTA LCS vind ik ook wel goed. Die intro hebben ze ook goed gemaakt. En die muziek past goed bij het de intro. En bij die trailer ze je tekeningen van opdrachtgevers dat vind ik goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.